Schrijfwarentopic

Ik ga ze bestellen! Dank, penfluencer!!

3 likes

Jaaa graag! Ik wilde niet een zinloos topic openen maar als dit mag, heel graag.

@Vivre Ik heb de Action pennen aan mijn man meegegeven voor zijn werk, maar ik kan met de overige pennen wel een stukje schrijven!

@Lula Superbedankt voor het aanmaken van het topic en het verplaatsen van de posts!

4 likes

Love dit topic! Wil elke ochtend een kwartiertje gaan vrij schrijven en daar hoort een mooi nieuw notitieboekje en pen bij. Hebben jullie tips voor een notitieboek wat goed plat kan liggen?

De schneider slider edge gebruik ik op m’n werk ook, die schrijft inderdaad heel prettig

2 likes

Leuk! Volgens mij bleven deze van Midori goed open liggen, maar ik weet het niet meer 100% zeker. Het zijn in ieder geval wel hele fijne schriften!

En anders een met ringen (tenzij je daar last van hebt met schrijven). Ik had laatst een leuke bij Sissy Boy gezien.

2 likes

Welk formaat gebruik jij?
Ik ben erg gek op deze notitieboeken van Leitz, en schrijf het liefst in A4 gelinieerde notitieboeken.

Oh God, ik wil ze allemaal! Ben denk ik ook opzoek naar A4 want als ik eenmaal ga schrijven ben ik niet te stoppen😂

@FrauHelga die jij linkt zijn ook erg mooi!

2 likes

@Vivre

38 likes

Love jouw handschrift :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Paperblanks en dan de flexa kaften. Echt mijn favoriet! Essencio heeft ook notitieboeken, die zijn ook fijn en liggen ook goed open.

Laatst heb ik bij de Sissy boy een notitieboekje gekocht en dat is ook wel prima papier en kaft.

2 likes

Zoooo herkenbaar dit! Maar ik schrijf zelf ook nog steeds op die manier hahaha.

1 like

Zo’n fijn topic dit. Ben echt intern aan het spinnen ofzo nu na het lezen van alle posts…

7 likes

Woww 4 jaar met 1 agenda? Mag ik een foto van hoe ie er nu uitziet? Niet om de staat te beoordelen ofzo maar ik love boekjes gewoon.
Zal binnenkort ook wel een foto delen van mijn stapel bullet journals (ik doe saai eentje per jaar)

1 like

Ik was bijna gepenfluenced om die Schneider pennen te bestellen, tot ik besefte dat dit de pennen zijn waar ik (en de kinderen in mijn klas) vrijwel dagelijks mee schrijf. Ik wil ze eigenlijk in alle kleuren.
Ik gebruik ook graag de pilot frixion, maar die gaan vrij snel leeg, na een paar weken al bij mij.

4 likes

Jaaaaa ik wil ze ook in meerdere kleuren. Ik heb gisteren ook deze besteld in pastelkleuren! Ik vraag me af in hoeverre het echt pastelkleuren zijn, maar ze lijken me heel gaaf.

1 like

Za-lig. En dit is dus ook dotted papier zie ik?? Misschien moet ik dan maar eens switchen van moleskine naar rhodia??

Hij is ook helemaal niet duur! Lol

7 likes

Ja dat leeg zijn is echt jammer hè. En ze zijn niet goedkoop.

1 like

Ik word helemaal zen van dit topic.

Weet iemand een fijn schrijfboekje met uitscheurbare bladzijdes? Ik maak overdag op werk kleine aantekeningen/to do-lijstjes, maar omdat het privacy-gevoelige info is moet ik dit aan het einde van de dag door de shredder halen. Nu koop ik meestal maar wat ik tegen kom bij de Hema of Action.

Wat een heerlijk topic! Love alle pennen en notitieboekjes. Maar de allerfijnste pennen zijn de Pentel Energel 0.7. Glijden lekker over het papier, veel leuke kleurtjes en liggen heerlijk in de hand.

3 likes

Ik vind het zo leuk dat ik door dit topic achter het bestaan van pennen en notitieboeken kom, die ik eerder niet kende! :heart:

Schrijven jullie ook weleens met vulpen? Ik heb een hele tijd een vulpen-periode gehad en schreef daar alles mee. Bij V&D had ik een (denk ik) merkloze vulpen gekocht die niet krasserig schreef, maar heel vloeiend, zonder te vlekken. Echt een fijn ding was dat. Maar ik ben van vulpen afgestapt toen ik een keer lekkage in mijn tas had van een waterfles en al mijn aantekeningen weggespoeld waren. :sob:

En sinds kort gebruik ik weer correctievloeistof, van Pritt. Ik heb een periode correctierollers gebruikt maar dat vind ik uiteindelijk niet fijn en ik heb het idee dat het gecorrigeerde stukje uiteindelijk desintegreert. Correctievloeistof werkt prettiger vind ik.

@Krabsalade Dat doe ik meestal met simpele boekjes van inderdaad Hema, met een ringbandje.

2 likes