Schilderen/tekenen/handletteren

Heeft iemand nog tips voor de bladeren? Ik merk dat ik dacht best wel lastig vind. Er zit wel diepte in dus daar ben ik heel blij mee :slight_smile:

6 likes

Mijn nieuwe pastelkrijt is binnen gekomen! Dit wordt handgemaakt door een familie in Engeland en ze zijn zoooo zacht! Ik word echt heel blij van nieuw materiaal.

19 likes

Zijn er ook nog mensen die nog wat geschilderd hebben :)?

Ik bedenk me net dat ik mijn challenge wel heb afgemaakt maar niet heb gepost! Een stukje van de tuin van m’n ouders die er altijd zo fijn uitziet in de zon.

16 likes

Wat leuk dat is echt heel vrolijk geworden! Dat hout doet mij ook echt heel erg denken aan het huis van mijn ouders.

Ik ben echt totaal iets anders gaan doen vandaag. Nog wel met pastel maar dan met meerdere lagen over elkaar heen en dan heel expressionistisch.

17 likes

Ik heb dit getekend voor de verjaardag van m’n moeder

14 likes

Wauw, prachtig! Heel mooi hoe die diepte erin zit.

@Astor wat vet! Ik wil er echt naar blijven kijken

1 like

Heb je nu een winsor doosje zelf met napjes gevuld? Heb je dat doosje ergens gekocht of had je die zelf opgemaakt? Ik heb nu meer zo’n blikje voor m’n extra napjes maar zou liever zo’n mooi doosje hebben!

Ik heb geen los doosje gekocht! Ik weet wel dat je van verschillende merken een los doosje hebt met napjes, biv van gogh (weet alleen niet of winsor napjes daar in passen)

Ik heb geen leeg doosje van winsor gevonden! Was op zich ook al blij dat ik bij Pipoos een doosje had gevonden waar extra napjes in konden!

Ook weer even bezig geweest. Moet nog bedenken wat voor tekst ik in die krans wil. Ik doe trouwens veel inspiratie op via Insta en schilder vaak andermans werk na. :grimacing:

25 likes

We hebben nu een zomerstop dus ik vind het wel jammer dat ik deze niet kan afmaken. Misschien kijken of ik iets in de buitenlucht kan doen. Dit is pastel op glad papier. :slight_smile:

15 likes

Wat vet! Heb je een Instagram of iets waar je tekeningen op deelt?

1 like

Ah dankjewel! Zou ik je mogen volgen? :grin:

1 like

Heeeeel anders dan wat jullie doen, maar het laatste dat ik geschilderd heb is Post Malone, met acrylverf op een canvas doek

25 likes

Beetje late reactie maar heb je die krans ergens van nageschilderd? Mag ik vragen waar je doe hebt gevonden? Echt heel mooi!

1 like

Thank you <3

Van Insta, maar ik kan hem niet meer terugvinden!

Hebben jullie misschien zin om weer een challenge te doen voor de maand Augustus ofzo? Lijkt me leuk om in een thema met jullie te schilderen!

3 likes

Ik wil wel meedoen!

1 like