Schilderen/tekenen/handletteren

Ja!

@Alessandra dankjewel! :blush:

@Nivi @fiooltjes krijg helemaal zin om te aquarellen door jullie, heel leuk!

@fahrenheit451 ja dat lijkt me vet leuk!

1 like

Leuk! Dan maak ik morgen wel even wat polls en een Dropbox aan :slight_smile:

2 likes

Thanks! Ik zit het op insta: daintystudio

1 like

Lijkt me leuk! Hopelijk kan ik er tijd voor vrij maken (nu met thuiswerken en peuter van 3)

Tof idee! Lijkt mij ook echt leuk

Ik ben je gaan volgen, hele mooie dingen maak je!

1 like

Ik heb de vogeltjes trouwens zo afgemaakt. Mijn werk vroeg of mensen leuke dingen van zichzelf hadden om te delen voor een opbeurend filmpje. Aangezien iedereen nu thuis werkt vond ik dit wel grappig van mezelf :’)

6 likes

Zo leuk! Wat voor verf gebruik je?

Heb je een linkje voor me?

5 likes

Thanks! Ga ik vandaag uitproberen

1 like

Tijd om te stemmen over de challenge! Alle materialen zijn uiteraard toegestaan. Wat mij betreft valt origami/potlood/klei etc daar ook onder.

Doe je mee?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Aan de hand van een foto of een thema?

• Foto
  • Thema

0 stemmers

Resultaten hier plaatsen of in een gesloten Dropbox?

• Op het forum
  • In de cloud

0 stemmers

Ik zat te twijfelen om dit te delen, want ik schilder graag met aquarelpotloden. Dit is een klein project, maar ik heb ik ook wel eens een groot schilderij gemaakt.

17 likes

Oke ik heb een challenge bedacht. Het thema is tromgeroffel… De zon. Iedere interpretatie van dit woord kan als subject worden gebruikt.

Ik wil er graag twee weken vooruit trekken. Als dit te kort is dan hoor ik het graag :slightly_smiling_face: dus tot 3 mei kunnen de resultaten in dit topic geplaatst worden. Daarna kan als het valt ik of iemand anders een ander thema bedenken.

Ter inspo omdat ik dit schilderij cool vind.

10 likes

Oeh, leuk!

Leuk! Zin om er aan te beginnen :blush:

Ik ben ook een beetje aan het rotzooien. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn maar ben totaal niet creatief. Echt nooit geen inspiratie maar lang leven pinterest haha

9 likes

Ik heb trouwens heel dom acryl kwasten meegenomen ipv aquarel en er zit wel 1 zo’n lullig kwastje in dat doosje bij de verf. Maar het effect is wel beter met dat kwastje. Met die acryl kwasten alleen maar strepen. Ik heb ze al gebruikt en al te veel geld uitgegeven aan deze (waarschijnlijk) tijdelijke hobby :roll_eyes:

Een van mn eerste aquarel experimenten. Dit is trouwens heel leuk om wat uit te proberen en niet moeilijk!

19 likes

Leuk! Gebruik je een dunschrijver voor dat zwarte?

En waar hebben jullie je aquarel van? Ik wil vandaag even een goedkoop setje halen om wat te proberen voordat ik weer allemaal dingen aanschaf en het vervolgens amper gebruik.