Ik heb deze set gekocht. Die van Ali express is volgens mij wel makkelijker in gebruik. Je kunt niet echt de verf uit de bakjes halen. Hij heeft daarentegen wel veel pigmentatie.
Dankjewel! Wel goed betaalbaar ook, kwam tot nu toe vooral duurdere sets tegen
Oh yes wat een leuk topic! Ik ben van origine grafisch vormgever maar ik word soms zo idioot van het achter de computer zitten. Soms wil ik gewoon met mn handen bezig zijn op papier. Vroeger wel veel getekend/geschilderd alleen ik ben helemaal niet goed in realistische dingen.
Nu ben ik bezig met me te verdiepen in aquarellen in combi met fineliners etc (niet echt kalligrafie, het is meer grafisch). Vind zelf die kleuren van aquarel zooo mooi, dat vloeiende.
Bovenstaande is niet van mij btw! Vind het vooral heel mooi. Zijn er meer die aquarellen hier? Of beginners tips? Ben vandaag begonnen en moet zeggen, valt me niet tegen! Echt leuk! Zal snel eens iets posten.
Haha ik wou net zeggen, ik zou dit gewoon van je kopen zodat ik 't hier thuis kan ophangen! Heel mooi inderdaad.
Ik zoek op pinterest naar XX drawing (bijv wine glass drawing) en zo kom ik wel veel leuke dingen tegen, die sla ik dan op en maak ik na.
En deze accounts volg ik op insta:
Mooi! Zijn deze voorbeelden van één artiest? Waar vindt je dit?
Ik heb een beginnerssetje aquarel en goed papier, maar ik ben ook mega slecht met realistisch dus misschien kan ik zoiets een kans geven😅
Heel tof, bedankt voor t delen.
Heb vooral veel inspiratie van pinterest! Eentje volg ik op instagram zij heet laura horn
Dank je! Die ga ik meteen ook volgen
Heeft iemand tips voor een goede starters set kleurpotloden? Heb al de Faber-Castell aquarel potloden. Zit te denken aan de Gold Faber en dan 12. Of beter wat meer zodat ik meer kleurkeuze heb?
Jaaa de Polychromos! Maar die zijn knetterduur en ik had gelezen dat ze minder handig waren voor een beginner. Of zal ik maar direct een grote uitgave doen want wil ze toch waarschijnlijk wel uiteindelijk
Misschien is het ook wel leuk om hier progress te delen? Ik ben nu bezig met een schilderijtje van koi karpers, ben even helemaal klaar met het water dus denk dat ik zo aan de vissen ga beginnen
Ik ben begonnen met aquarelverven en vind het heerlijk ontspannend. Deze aan de hand van YouTube-filmpjes gemaakt.
Helemaal leuk dat het hier zo actief is! Ik aquarel wel vaker en doe vooral veel vanaf skillshare, vind ik echt handig en de eerste maand dacht ik gratis :). Tis vaak even zoeken maar dan heb je ook wat!
Gaan het kooikarpers worden?
Wat heb je dat water prachtig gedaan!
Haha ik vind ze het zeker waard!
Echt tof om te zien wat iedereen maakt. Ziet er mooi uit allemaal!
Zou het trouwens leuk zijn om een eigen art challenge te doen hier? Dat we alles in een Dropbox zetten