Ik ga me er ook eens aan wagen. Ik kwijl trouwens bij alles wat jij maakt, zó knap
Ik word zo blij van de prompts van The Roomportrait club op Instagram. De kleuren zijn fantastisch. weten jullie nog meer van dit soort accounts?
Misschien stillherestilllife op Insta?
Geïnspireerd door Crea-tsjik
Ik vond het echt mega lastig. Schaduw is echt een dingetje en die veren zijn heel moeilijk. Maar ik heb er echt veel van geleerd door het gewoon te doen
Wat goed gelukt, ik herkende 'm meteen, haha!
Na zo’n video ben ik altijd geïnspireerd om het ook te doen, maar eigenlijk doe ik het nooit of geef ik veel te snel weer op.
Leuk dat je 'm herkende! Ja joh, ik stond ook op het punt om 'm in de prullenbak te gooien, want dit lijkt nergens op. En dan pakte ik weer per ongeluk een verkeerde stift of het krijt werkte niet goed mee. Haha! Ik doe maar wat
Ja richting jezelf ben je over het algemeen ook veel strenger dan over iemand anders! Maar super leuk dat je het gewoon gedaan hebt en het hier deelt
Tof! Ik vind vooral de pose en de bloem goed gelukt, de vorm van de bladeren is heel mooi.
Bedankt voor je reactie! Pose vind ik ook goed gelukt. Maar ik merk wel dat ik helemaal niet een eigen stijl heb. En het lukte me niet om de twinmarkers goed te laten vloeien
Een eigen stijl komt wel joh, gewoon veel doen en veel uitproberen! Mijn stijl ziet er trouwens per onderwerp/medium anders uit en dat is prima.
Markers zijn zo wispelturig! Het papier kan een groot verschil maken en het merk ook. Mijn Ohuhu markers willen bijvoorbeeld bij elkaar best goed overlopen maar als ik er een ander merk bij doe niet.
Ik weet trouwens niet of Twin Markers alcoholic markers zijn maar als dat wel zo is, is deze tutorial misschien handig?
Oh, daar had ik vroeger allemaal kaarten van op mijn kamer hanger. Wat een nostalgie.
Mooi gedaan!
Ik maakte het mezelf wel moeilijk met deze haha, een nieuw medium (olie pastel) met een lastige lichtinval en pose. Vooral handen tekenen vind ik best kut.
Toch ben ik wel blij met het eindresultaat! Het ging beter zodra ik het advies kreeg dat ik olie pastel moest zien als een nat medium en in veel lagen moest denken etc.
Ik wil graag zoiets maken maar ik twijfel over de materialen en wil niet 20 dingen aanschaffen die ik daarna niet meer gebruik, dus ik ben benieuwd voor welke materialen jullie als ervaren schilders zouden gebruiken!
Kan ik dit gewoon op een doek van de Action doen of moet het wel een professioneler doek zijn? Ik heb ook weleens gelezen dat mensen soortgelijke prints maken met zwarte markers, maar ik kan me niet voorstellen dat dat echt egaal diep zwart wordt.
Doek van de action kan, maar naar mijn ervaring trekken die wel snel(ler) krom
Denk dat acrylverf het beste en meest dekkend zou werken! Of misschien iets van verfstiften van bijvoorbeeld Posca
Ik ga zo even kijken naar dit filmpje. Ik heb simpele twinmarkers van de Action hoor
Mooie tekening hoor, ik vind de handen juist goed gelukt!