Schilderen/tekenen/handletteren

Oh mooi!!

Meestal is sneeuw mooi met blauw erbij. Al heb ik in december sneeuw geschilderd met een rode basis. En dan een klein hutje of zo? Ik zoek m even, dan plaats ik hem erbij.
Wellicht leuk voor inspiratie haha

21 likes

Ik maak veel verschillende soorten dingen trouwens, als je het leuk vindt kun je me volgen op Insta (weg) (en als het er niet meer staat kun je me natuurlijk dm’en voor mijn insta.)

1 like

Een gans die ik gisteren tegenkwam

15 likes

Jij hebt zo’n leuke stijl!

Weet iemand trouwens welke witte inkt goed dekt voor aquarel?

1 like

Dankjewel! :blush:

ik heb dat bij mijn kwasten niet, en die komen van de hobbywinkel, dus denk dat er misschien te weinig haren in zitten/niet strak genoeg gezet?

1 like

In mijn ervaring zijn die echt slecht. Ik zou nog eerder investeren in kwasten dan in verf (als je een keuze hebt). En niet gelijk hele dure maar gewoon eigen merk van een winkel met schilderartikelen

1 like

Ik schilder bij een cultureel centrum en dat gaat nu al sinds december niet door. Ik mis het echt. Thuis doe ik het gewoon niet. Eerst al je spullen pakken en daarna weer alles opruimen haha. Heel knap en tof dat jullie wel aan het schilderen zijn thuis.
Het is ook gewoon mijn leukste hobby dus ik ben ook vet dom dat ik thuis niet schilder.

5 likes

Bij action hebben ze soms echt wel goede kwasten liggen, zijn alleen wel net even wat duurder dan de goedkope sets die ze hebben

Vinden jullie Geheim van de meester ook zo leuk om te kijken? Elke week wordt er een ander schilderij nageschilderd.

Ja ik ook. Vorige seizoen was ook zo leuk om naar te kijken.
Deze week was De kleine toren van Babel van Bruegel aan de beurt, zo ontzettend gedetailleerd. Echt knap

Het was al maanden geleden sinds ik geschilderd heb met gouache. Echt heel leuk om zo weer eens iets nieuws te ontdekken. Dit is de Matterhorn in Zwitserland.

11 likes

Ik had iets abstracts geprobeert met mijn nieuwe shiny gouden verf en ik was niet blij met het resultaat, dus toen heb ik er een oudere schets overheen geplakt. Nu vind ik hem wel leuk.

En dit gouache landschap geschilderd op de andere pagina. Ben heel blij met hoe de kleuren zijn geworden en de wolken, dat was het moeilijkst. Het is altijd een beetje lastig om met verf te werken in mijn schetsboek maar als ik de pagina eerst prep met witte gesso gaat het goed!

14 likes

Dit meisje doet een goede test voor witte inkt pennen, hopelijk helpt het!

4 likes

Ik weet niet zeker of mijn werk in dit topic past, omdat het voornamelijk illustraties zijn. Ik werk vooral met brushmarkers, ecoline en Oostindische inkt. Maar ik heb ook gouache in huis gehaald, dus ga dat binnenkort eens uitproberen.

38 likes

Ja, wauw ik ook @Cajun-moon! Verkoop je ook prints? Echt een coole stijl heb je.

Ja super mooi! Ook echt mooie kleuren!

Thanks! @Sobremesa, @pastelzwart en @Sjern
Dat vind ik echt super leuk om te lezen! :smiley: Ik verkoop ze (nog) niet, maar lijkt me wel zeker leuk om daar iets mee te gaan doen.

3 likes

Hier nog iemand die dan interesse zou hebben!

1 like

:smiley: Wat leuk!!