@Musa Handen zijn echt kut he ik worstel er nog steeds mee haha. Ik kan idd zien dat je de proporties nog aan het leren bent maar ik vind het nu al iets hebben, je blijft er naar kijken.
@Marquez Is Markus Heitz de schrijver van The Dwarves? Die heb ik nog niet gelezen maar staat wel in de planning! Ben benieuwd!
Wow @DaintyDream echt super leuk! Ook de tafel er zo leuk aangekleed bij. Ben je soms illustrator?
@Sjern Ik ben eigenlijk zelf heel erg fan van het idee dat als je iets mooi vind je het gewoon moet doen! Aquarel is alleen moeilijk omdat het transparant is en je fouten minder goed weg kan moffelen, maar er zijn zo veel YouTube tutorials die het simpel uit leggen en je kan er vanaf het begin al mooie dingen mee maken om te oefenen. Ik zou gewoon met aquarel beginnen.
Dag 8: Tarot
Met Dag 8 van mijn challenge ging zo veel mis joh. Mijn glazen inkt pen brak en toen moest ik met mijn back-up inkt setje verder waar ik veel minder goed mee uit de voeten kom en mijn papier scheurde toen ik de Washi tape eraf haalde en ugh.
Maar goed het thema was Tarot, dus ik had een tarot kaart getrokken en De Zon gekregen. Op de kaart stond een jochie op een paard afgebeeld omringt met zonnebloemen en ik dacht dat het wel tof zou zijn om er Zelda: Breath of The Wild fan art van te maken haha.