Haha misschien open ik ooit een Etsy shop. Heel erg bedankt voor het lieve compliment.
Ik ben al het hele weekend aan het schilderen. Gaat de tijd bij jullie ook zo snel?
Haha misschien open ik ooit een Etsy shop. Heel erg bedankt voor het lieve compliment.
Ik ben al het hele weekend aan het schilderen. Gaat de tijd bij jullie ook zo snel?
@fahrenheit451, @Dazed, @LeviOHsa
Mooi, jullie werk!
Dit topic motiveert me om vaker te schilderen. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het zo relax om te doen.
Vandaag deze gemaakt. Niet tevreden over de lichtinval die van rechts zou moeten komen, want te donker begonnen en het lukte niet meer om het te corrigeren. En de wolken, eh tsja haha
En vorige week dit gemaakt. Past eigenlijk niet helemaal in dit topic want alleen de achtergrond is geschilderd haha. De schelpjes, behalve die grote witte, zelf bij elkaar gesprokkeld op het strand Geïnspireerd door een andere forummer die iets soortgelijks met een zeester had gedaan.
Heeel vet! Ik ben het gisteren dus echt compleet vergeten??? En vanavond geen tijd gehad, maar ben morgen vrij dus dan ga ik wel even inhalen
@Aloha tof, hele mooie tonen! En ik ga heel goed op het kleurverkoop van die schelpjes
Ohh tof ik kijk ernaar uit!
Wat leuk met die schelpjes @Aloha dat idee ga ik zeker ook een keer doen.
Dag 4: Poison.
Ik had dag 4 pas heel laat af gister dus ik post hem nu ff, ter ere van dierendag heb ik giftige kikkers getekend. Was erg leuk!
Dag 5:
Witch
Een paar maanden geleden wilde ik Circe -de Griekse mythologische tovenares- schilderen en dat is toen mislukt, dus voor dit thema probeerde ik een inkt versie. Misschien dat ik er na deze maand met waterverf mee aan de slag ga maar voor nu ben ik er best blij mee.
Wow. Ben je (professioneel) artiest/illustrator?
Dankje! <3 Haha mijn brood verdienen met tekenen/creatief werk is wel mijn grote droom maar voor nu doe ik het voor mijn plezier en om te oefenen.
Ik doe ook mee met inktober alleen volgens mij heb ik een andere lijst met woorden dan de meesten hier
Fish
Wisp
Bulky
Radio
Blade
En nog wat vrij werk
Misschien niet helemaal het goede topic hiervoor, maar ik ben op zoek naar NSFW prints, in a4 formaat. Weten jullie iemand die dat maakt?
@Astor Wat tof! Volgens mij doe jij de officiële Inktober challenge of niet?
@Zaadjes Wat voor stijl ben je ongeveer naar op zoek? Ik weet dat Sakimichan bekent staat om haar NSFW art maar de stijl moet ook maar net je ding zijn.
Dag 6: Familiar
Familiars zijn in verhalen het huisdier van een heks, vaak een kat of een pad ofzo maar het kan van alles zijn! Ik heb een vrolijk heksje met haar versie van mijn real-life Familiar (mijn vogeltje ofc) getekend.
Dankje! Klopt ja, welke doe jij/doen jullie dan?
De prompt lijst staat wat verder hierboven, het is de Mabs Drawlloween Challenge.
Dit account maakt mooie dingen vind ik en ze verkoopt ook prints:
Dit account vind ik ook leuk, maar weet niet of het NSFW genoeg is voor je:
En dit account vind ik ook leuk, maar weet niet of diegene ook prints verkoopt:
En dit account account verkoopt een boek met prints:
Oh wauw! Verkoop je ansichtkaarten toevallig?
@Marquez Wat lief! Dankjewel! Nog niet maar ik ben wel van plan om later prints te verkopen als ik een goede scanner en genoeg werk heb om af te laten drukken. Maar goed eerst deze challenge maar volhouden.
Dag 7’s thema was Vampire. Alles in inkt!
Geïnspireerd door wat accounts die hier gedeeld werden en mijn break up verwerking haha. Eerste keer met gouache. En ben niet zo goed in verhoudingen kloppend krijgen, evenmin als in handen tekenen
Deel graag op mijn instagram wat ik maak, alleen in dit geval durf ik dat niet helemaal aan haha. Hierzo durf ik het wel te delen
Wat jammer dat je dat nog niet verkoopt, had al iemand in gedachten wie ik wel een kaart kon sturen. Het is zo sprookjesachtig en stripachtig ofzo, heel vet. Ken je de boeken van Markus Heitz? Ben wel benieuwd stiekem hoe je tundil zou tekenen
En @musa wel gaaf gemaakt hoor! En waarom zou je het niet delen. Niets menselijks is ons vreemd ;p
Edit: oh je bedoeld je insta, ja dat snap ik wel ja.
Ik be een beginner en wil graag beginnen met verfen, maar hoe weer je well medium je moet gebruiken? Ik vond aquarel heel mooi, maar ik lees ook dat het moeilijk is om mee te beginnen.