Ah ok! Ik ga het erop wagen, een combi van gouache en acryl klinkt super
Heel mooi!
Heel goed idee! Ik kan he wel aanraden om heel weinig verf en weinig water te gebruiken. Er zit veel pigment in de verf.
Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, net dag 1 af! Ik kan goed merken dat ik al heel lang geen characters meer getekend heb, maar vond het wel vet leuk om weer eens te doen
Wat leuk @Dazed! Doet me een beetje denken aan een strip die ik vroeger las, Elfquest!
Ik had een super drukke dag vandaag! Ik wilde eigenlijk een soort 80’s hangjongere maken maar het wilde niet, dus het is bij wat schetsen gebleven haha.
Oh ja ik zie dit gelijk voor me! Maar supertof wat je getekend hebt, vind de houding van de onderste wolf heel mooi gedaan!
Dag 2: Pumpkin! Ik had vandaag wat meer tijd gelukkig, heb bruine inkt, witte inkt en markeer stiften gebruikt.
Heel tof, en zo lief dat muisje!
Bij mij ging het nogal moeizaam vandaag maar heb er toch een tekeningetje uit weten te persen
Dankjewel! Damn ik krijg honger van de jouwe haha, en de spookjes zijn cute!
Wat een super leuke tekeningen! Is dit voor inktober? Ik probeer het de laatste tijd ook tekeningen te maken. Wel een hele andere stijl dan ik gewend ben. Deze giraffe gemaakt voor m’n broer en z’n vrouw. De bovenste drie ga ik samen met een zak pepernoten naar Spanje opsturen
Ja inktober inderdaad! Superschattige giraffe, dat hartje en ik vind die bovenste drie echt prachtig, zou ik zo aan m’n muur hangen!
Wat lief dankjewel! Ik vind de character van jou ook echt heel erg cool. Ze kijkt heel goed alsof ze iets hoort in de verte.
Het is trouwens zo leuk in dit topic haha. Iedereen is altijd heel vriendelijk tegen elkaar.
Jaa dit is het enige topic dat ik volg haha love it.
Ik vind vooral dat huis heel mooi! De kleuren en strakke lijnen
Dat was echt zo leuk om te doen! Geometrische vormen vind ik heel leuk om mee te werken. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe jij de witte inkt gebruikt trouwens. Kun je daar wat over vertellen?
Ik gebruik hem vooral als laatste stap als highlighter of om lelijke inkt vlekken te corrigeren haha. Ook handig voor de ogen etc. Op deze tekening kun je het volgens mij wel goed zien.
Wat leuk zeg! Ook heel mooi hoe je dat over de zwarte inkt kunt heen leggen.
Heeel knap dit! En Yennefer
Ohh die middelste is echt mooi! M’n vriend zei ook dat hij die wel aan de muur zou willen haha.
Ik vind die rechtsboven heerlijk onheilspellend, beetje old-school horrorvibe. De zon bij je giraffe vind ik fantastisch.
@LeviOHsa je pumpkin tekening doet me denken aan een oud kleurboek hij mijn oma vroeger, ik vind het een prachtige prentenboek tekening.
@Ferngully dankjewel, wat lief!
Dag 3, Changeling. Ik had veel te grote ideeën en uiteindelijk voor een portret gegaan. Waterverf, inkt en markers.