Schilderen/tekenen/handletteren

Ja vaak donkerder inderdaad. Bedankt voor de tip, handig! Ik heb deze video nog niet gezien dus die ga ik nog even kijken.

1 like

Nou ja, heb ik niet eens tijd gehad voor mijn eigen challenge deze maand wat zonde haha. @fahrenheit451 volgens mij ben je de enige deze keer met je prachtige pastel art!

Haha thnx heel lief van je! Ik Ben wel benieuwd wat anderen hadden bedacht bij dit onderwerp.

Challenge ben ik helaas ook niet aan toegekomen deze maand! Wel dit gekliederd, ben er niet helemaal tevreden mee maar vind hem toch wel leuk.

Wat voor tape gebruiken jullie trouwens om papier (wel wat dikker) af te plakken? Ik heb nu washitape van de HEMA gebruikt en het ook nog een paar keer over m’n armen gehaald eerst, maar heb het er toch niet netjes af kunnen krijgen :frowning:

14 likes

Mooi geworden!

Ik gebruik altijd van dat papierachtige schilderstape/afplaktape van de gamma geloof ik. Werkt bij mij wel beter dan washitape, maar ook niet perfect

1 like

Oh dat heb ik nog wel liggen, ga ik de volgende keer proberen!

Oh ik vind hem tof! Ik gebruik zelf ook washi tape maar heb een random setje gekocht, ik heb het gevoel dat schilderstape toch fijner werkt, die is er echt voor bedoelt.

1 like

Gister was Mac Miller 2 jaar dood, dus ik heb hem geschilderd!
Echt totaal niet tevreden, maar ach, hij lijkt tenminste :stuck_out_tongue:

31 likes

Doet er hier iemand dit jaar mee aan Inktober of iets soortgelijks? Ik ga peachtober doen van Furry Little Peach, zin in!

2 likes

Dat lijkt me wel heel leuk! Ik ga denk ik eerst tot Oktober proberen of elke dag (of iig regelmatig) tekenen me lukt en dan durf ik het wel aan haha.

Ja is super leuk! Ik moet een beetje gedwongen worden om te schilderen en dit werkt top voor mij. Die van Furry Little Peach is ook heel toegankelijk vind ik. Ik ga wel een beetje voorbereiden hoor, het lukt mij sowieso niet elke dag met werk, kind en sporten, dus vaak maak ik er dan 2 op een avond dat ik wel thuis ben :slight_smile:

1 like

Het is een klein beetje laat en niet eens echt schilderen (maar dacht dat dit ook mocht) maar hier nog mijn interpretatie van het onderwerp maan @LeviOHsa. Ik heb vandaag de laatste dingen vastgeplakt nog. Het was al in augustus af.

8 likes

Ik wil denk ik ook wel iets gaan doen! Moet alleen nog even kijken van wie ik hem ga doen, ik vind Drawlloween van Mabgraves altijd heel tof maar er zijn ook zoveel andere leuke opties

1 like

Oeh! Die ga ik even opzoeken :slight_smile:

Ik heb hem net opgezocht, die is leuk! Ik post hem even hier voor degenen die miss ook mee willen doen, lijkt me gezellig! :smiley:

3 likes

Voor de mensen die met guache werken! Ik heb net een nieuwe set gekocht en de verf is zooo zacht. Het is Holbein guache en het zit tussen acryl verf en guache in. Het is ook nog mat ook!

25 likes

Wat een mooie kleuren! Heel tof gedaan

1 like

@Ferngully @voortaan wat lief! De kleuren in dit pallet zijn zo mooi! Je hebt ook maar heel weinig water nodig :slight_smile:

1 like

Wow mooi! Heb je een link van het palette? Zie voornamelijk sets met tubes!

Sorry ik bedoelde het kleurenpalet.

Ik had deze gekocht. Jammer genoeg hebben ze niet van die bakjes met verf. Al went dit wel redelijk snel.

2 likes