@CaptainCheesecake wij zijn ook al praktisch elke dag bij elkaar, behalve soms in het weekend. We hebben al wel een heel hoe zeg je dat, dagdagelijks leventje? Samen koken, eten, tv kijken. Ik mis hem als hij er niet is. Dat samenvoegen van spullen vind ik wel een lastige, ik heb mijn huis al volledig ingericht en de spullen zijn nog redelijk nieuw dus samen een nieuwe bank kopen ofzo is eigenlijk gewoon zonde van het geld, ook al lijkt me dat heel leuk. Wil wel heel graag dat hij zich hier thuis kan voelen, ook al is het nu nog een beetje een vrouwenhuis. Bedankt voor je antwoord, echt leuk om zo uitgebreid te lezen.
@Vloeistof dat stukje om te gaan samenwonen voor praktische redenen speelt ook wel licht mee hier, hij betaald een mega dure huur in de stad waar hij woont en we zouden zo lekker rond kunnen komen als onze lasten door de helft zouden gaan. Het is ook zonde dat hij elke maand zoveel moet betalen terwijl hij er misschien hooguit 6 dagen in de maand is. Ik ben vooral bang dat hij zijn eigen stad gaat missen.
@Vincent als het goed voelt waarom dan niet snel? Hij vroeg mij ook wat mijn voorwaarden waren, bijvoorbeeld dat we eerst een jaar samen zouden zijn, maar we zien beiden niet in waarom je daar op zou wachten als het nu ook al maanden zo goed gaat, al kennen we elkaar al wel jaren. Vaste taken in het huishouden vind ik een slim idee! Hoef je daar niet telkens over te onderhandelen haha
@Vriendelijkegroet38 dat zit denk ik wel goed, we wonen al bijna samen qua tijd die we samen zijn, en hebben ook al ondervonden dat af en toe even uit eten gaan bijvoorbeeld wel echt een must is ipv alleen netflixen samen
@tuula Leuk om te lezen, was al heel benieuwd hoe het je beviel vanwege jullie afstand hiervoor. Jij verhuiste zijn kant op, mijn vriend zal mijn kant op verhuizen. Wat is je ervaring daarmee? Qua je eigen woonplaats missen en hoe je vriend je daarin steunt? Lijkt mij ook heel belangrijk om je eigen dingen te blijven doen, dat hebben we ook allebei vanaf het begin gedaan, ik een keer een weekend weg met vriendinnen en zijn beste vriend is af en toe een heel weekend bij hem om te gamen (oke geen idee hoe dat gaat werken als die vriend hier een heel weekend is met mij erbij haha). Leuk beeld dat je schetst, mij lijkt het ook heel normaal en tegelijk heel bijzonder.
@dazed wat een top verhaal. Ik vind eten bedenken ook niks. Zit al te denken om dan samen een soort weekmenu te maken zodat je dat niet elke avond hebt.
@PizzaFunghi oeh. het rommel opruimen zie ik ook nog wel een ding worden. Was op de grond is nu al een vaste ergernis. Maarja hoort er ook een beetje bij, ik doe vast dingen die hij vervelend vindt.