Ik wil graag vanuit mijn studentenkamer verhuizen naar een studio. Heeft iemand misschien tips qua instanties/sites? (Behalve stads wonen)
Ik had mijn studio een paar jaar geleden via deze site gevonden! Het is inmiddels wel een stuk duurder geworden en hogere inkomenseisen, dus ik weet niet of je er echt wat aan hebt…
Ik heb via https://www.pararius.nl/ gezocht. Een soort funda maar er komt véél meer op te staan. Je kan ook filteren op je eisen en mailtjes krijgen als er nieuwe woningen zijn binnen je wensenlijstje.
Ik had via deze site binnen 1 week 5 bezichtigingen geregeld. En veel doorgeklikt ook naar de sites van de makelaars die ik daar zag staan.
Dit keer de zoektocht voor een goede kapper in centrum/Oude Noorden. Ik ben twee keer bij een kapper geweest. De eerste keer vond ik haar heel fijn maar de tweede keer niet zo. Nu twijfel ik om nog een keer te gaan, 43 euro voor een niet zo fijne ervaring vind ik zonde. MixtBaby ben ik ooit eens geweest, maar die is ook niet goedkoop. Nou hoeft niet alles goedkoop te zijn en ben ik bang dat ca 43 euro een gangbare prijs is, maar ik dacht ik vraag het toch even.
Hairmitage! Wel ook €37 geloof ik, maar ik vond het het altijd waard. Ik laat me nu door een kennis knippen, maar mocht zij ooit verhuizen oid dan ga ik direct weer terug daarheen.
Weet iemand waar je kan printen in Rotterdam noord? Het gaat om af en toe een a4-tje. Voor nu kan ik alleen easy repro op de nieuwe binnenweg vinden.
@Rockabye bij Westerkaatje (in Noord en Kralingen) kun je ook maaltijden afhalen. Ze hebben een wisselend menu met vega- en vleesmaaltijden en salades voor erbij. Wij hadden een vega lasagne en een tabouleh salade gedeeld, dat was samen 15 euro en genoeg voor ons tweetjes. Ik vond het niet fantaaastisch maar wel gewoon lekker, redelijk gezond en niet te duur.
Een vriendinnetje huurde via kolpa. Leuke studio in het centrum. Die hadden altijd wel wat online staan, maar vooral veel onderhands en als je belde.
Thanks! Ik ga eens kijken
Ah dat zit dus vlak bij mij. De kapper waar ik het net over had knipte eerst daar. Zij huurde zo’n stoel daar om klanten te kunnen knippen.
Mag ik ook je haar transformatie zien?
Ik wilde daar denk ik ook een afspraak maken.
In het kader van horeca in de lockdown, ik heb voor morgen een borrelbox besteld bij Louise Petit Restaurant. Ziet er op hun foto’s heel goed uit, ben benieuwd! Ze doen ook maaltijden en broodjes. Review volgt dit weekend
Oe hier ben ik ook heel benieuwd naar!
Ik heb echt al zoveel oliebollen op dit jaar
Richard Visser: met krenten: 8/10, zonder krenten: 7-/10
Kraampje Goudse rijweg; met krenten: 7,5/10. Zonder krenten: 7,2/10.
Die laatste zijn €1 p stuk en Richard Visser €1,20 dacht ik.
7,2
Ik moet nauwkeurig blijven he met de hoeveelheden die ik al heb gegeten en nog ga eten komende tijd
Ik heb voor vanavond een (warme) box van Bar Berta besteld! Zo benieuwd
Ik vind Jerry van La Fee Verte heel goed. In het Zwaanshals. Is nu 49,-
Volgens mij was het tot voor kort goedkoper, maar ik heb haar aangeraden om het duurder te maken omdat ze het zo druk heeft (en omdat ik het zelf het echt waard vind)
Oh leuk die ziet er ook echt goed uit ja! Laat je weten hoe die was?