Wat veroorzaakte dat ongemak? Ik heb dat zelf dus niet daar, dus ben benieuwd wat jij dan ervaart.
Wie weet een fijne fietsenmaker in de omgeving van Oude Noorden?
Ik ga altijd naar Fietslokaal aan de Soetendaalseweg, daar werkt een sympathieke man vind ik zelf. En tot nu toe altijd prima geholpen
In Bergpolder zit er een aan de Abraham Kuyperlaan, weet even niet meer hoe hij heet, maar die is ook fijn.
Leuk idee! En goed om te lezen dat Ayla zo is bevallen. Ik zou eigenlijk aanstaande zondag de bubbly brunch hebben daar namelijk, dus we dachten er nu aan die box te bestellen in plaats daarvan
Ik zag alleen dat er “frog legs” op de kaart staan misschien toch maar de vega versie haha
Ja leuk! Ik deel af en toe wat op mijn stories, maar zijn zoveel leuke initiatieven. Sommigen wel met een beperkt bezorggebied. Ik vind de borrel boxen van Bar Berta (eigenaren van vroeger Osteria Vera) er ook echt goed uitzien.
De pizza’s van Fermin waren vorige x ook echt een aanrader en zie dat ze nu ook weer zijn begonnen met bakken.
Ja heel leuk!
Onze buurtpub heeft een superleuke box met cocktails en kazen enzo: https://therumahrotterdam.com/collections/packages/products/the-rumah-package
wel echt serieus aan de prijs voor 55 euro
Voor hoeveel personen zou dit zijn? Gewoon 2?
Vandaag naar Trompenburg geweest, vond het best een aanrader in coronatimes! Super rustig en lekker rondgelopen.
Denk t?
Kreeg net een appje, by Jarmusch opent weer een drive thru. Vond dat de vorige keer wel een aanrader!
Old Scuola heeft een webshop waar je alle ingrediënten kan kopen om je eigen Old Scuola-pizza’s te bouwen. Nog niet geprobeerd maar zag er leuk uit, kan misschien ook op de lijst!
Vorige lockdown bij Heroïne een diner besteld, die je zelf moest afmaken, met instructiefilmpjes.
Was lekker!
Ook eentje van bistro Zino, die was simpeler, maar prima.
En heb bij Frits borrelboxen en wijnboxen besteld.
Thanks! Achteraf gezien was Oude Noorden een beetje breed geformuleerd want Soetendaalseweg is een flink stuk lopen voor me met een kapotte fiets op sleeptouw. Daar had ik geen zin in dus mijn fiets staat nu toch bij mijn gebruikelijke fietsmaker.
Oh! Teleurstelling! nee das geen aanrader dan
De brunch club kan je bestellen via debrunchbox.nl.
En voor de mensen die in Noord wonen en je wilt een keertje lekker Italiaans eten, bestel dan bij Osteria Liz.
Vooral hun risotto ballen! Echt onwijs lekker!
Bij Westkop tegenover Depot kan je speciaalbier en pizza afhalen!