Rotterdammerts unite

Doe ik! Hebben net onze eerste “gang” op :+1:t2:

Beauty to go, zit bij de botersloot

1 like

Hun eten is echt heerlijk!!!

Als je de gewone DIY box bestelt voor 2 personen krijg je wel echt genoeg, en echt mega lekker!

Ik vind het een aanrader! Gerechten zijn net wat specialer en ik vind het daarom niet erg dat het niet 100% kant en klaar is. Je krijgt dus 8 gerechten en wij warmden dan steeds 2 gerechten per “gang” op. Ik had er zelf een stokbrood bij gedaan, als ik dat niet had gehad zou het wel een gemis zijn: zonder het brood zou het denk ik net niet genoeg zijn geweest en er zitten alleen maar gerechten in waar dressing/saus bij zit of waar “sap” van af komt dus dat brood kan je dan heerlijk overal in dippen :drooling_face:
10/10 als ze het brood er zelf al bij hadden gedaan, nu dan 9/10 :wink:

3 likes

Oh dat klinkt echt goed! Ga die misschien volgende week dan proberen!

Louises borrelbox was ook echt goed! Er zat van alles in, een fles wijn, artisjok met twee dips, stokbrood, rauwe ham, zalm, gevulde eitjes, kruidenboter, roomboter, terrine met uienchutney en twee kaasjes met toast, nootjes en druiven. Wij hadden het met een kopje soep erbij als avondeten en dat was echt ruim genoeg. 9/10 omdat de kaasjes echt behoorlijk pittig waren, maar das een kwestie van smaak.

Ik zag overigens dat Napoli nu ook zo’n box aan biedt, en ik kan al sinds gisteren nergens anders meer aan denken, hij klinkt ZO goed :drooling_face:
Dus die gaan wij over 2 weken bestellen, de vlees/vis box onderaan deze pagina

1 like

Nog niet geprobeerd maar ik zag dat Bertmans ook brunch verzorgt! Zowel afhaal als bezorging (laatste wel tegen kosten en beperkt gebied)

Geen raam in de kamer? :exploding_head: Het moet niet gekker worden

6 likes

Ik zag dat Mecca Rotterdam nu ook een box heeft! Je kan hem upgraden met cocktails in een fles. Ook leuk voor vega’s.

3 likes

Dit is zelfs verboden dus ik vind het echt bizar dat zoiets voor €425 wordt aangeboden. Zou bijna een melding maken over de huisbaas als ik het adres wist.
Een berghok voor €5000 p jaar. In dat geval valt het met de kamernood ook wel mee, genoeg mensen die nog een rommelkamer aan kunnen bieden.

9 likes

Ik ga vanmiddag onze maaltijden van Chefs Table afhalen. Ben zo benieuwd!

1 like

Ik vertel iedereen de hele tijd dat ik geen zwangerschapscravings heb, totdat ik ineens aan iets denk wat ik bijna nooit eet en dat MOET hebben, nu. Vandaag: roti. Waar bestel ik de lekkerste (centrum)?

roti tempeh van warung mini

3 likes

Wat voor soort roti? Ik hou meer van de Indiase Pakistaanse variant. Bv 91spices met een curry erbij. Of Zainab Roshni Mahal.

1 like

Ik ken(de) eigenlijk alleen de Surinaamse. Maar ben nu door jou getriggerd om iets anders te proberen. En eens iets meer uit te zoeken over roti. Thanks!

1 like

Ja ik zie bij thuisbezorgd dus geen roti staan? Was helemaal in de war…

Eens met @Kauai maar rotiland is ook prima!

Goed punt van @Broodrooster, roti is de ‘pannenkoek’. Ik zie inderdaad geen roti staan bij thuisbezorgd, vreemd!

Nu het hier toch over roti gaat. Waar bestel ik de lekkerste Vegan roti?