Rotterdammerts unite

Ik ga ook altijd naar Hairish. Verschillende kapsters gehad maar altijd tevreden!

1 like

Echt goed! Scheelt zoveel verspilling
12 likes

Ik ga naar jorindel hair, zit bij floating hair in de salon en ook op de Schiekade in zo’n gedeelde salon ruimte

1 like

Ik heb een nee nee sticker en krijg de laatste tijd zo nu en dan ineens reclame, echt irritant

1 like

Ja ik blijf helaas ook reclame krijgen, ook Nee / Nee. Maar ik denk dat dit wel al een hoop oplage van die reclamefolders gaat schelen! Helemaal ga je het helaas niet tegen

1 like

Ik vrees dat dat ook gaat gebeuren met alle andere reclame. Sticker er op met “Aan de bewoners van” en ze kunnen hun gang weer gaan.

Thanks voor alle tips!!

Jammer trouwens dat de grote schijn niet doorgaat. Wel begrijpelijk maar ik had het niet verwacht omdat het buiten is

1 like

Ik woonde daar schuin tegenover, in dat blokje van de dominos en het was altijd een van mijn favoriete dagen als die kraam er weer stond. Niet de meest waanzinnige oliebollen maar prima.

Woonde daar echt in een soort cirkeltje van eten; supermarkt, dominos schuin onder mijn huis, kebab in dag glazen huisje, snackbar, chinees en dan in de herfst de oliebollenkraam nog erbij.

2 likes

Ik vind Jerry van La Fee Verte heel goed.

1 like

Ja ik vind dat ook vreemd, want Japan light en food festival gaat wel door terwijl dat binnen is. Of althans, voor nu, wie weet wordt dat ook afgelast.

Volgens mij wel, daar stond toch heel lang iets van ‘huur kantoorruimte met prachtig uitzicht’ terwijl je voornamelijk weg ziet :sweat_smile: Als ik het goede hoekje in mijn hoofd heb.

Ik heb de oliebollen met krenten op bij die bij Eendrachtsplein. Ik vond ze niet geweldig. 6,5/10. Wel goedkoop (€1 p stuk. Zag ze bij anderen al voor €1,20).

Die van dat kraampje bij de Hema bij Koopgoot vond ik vorig jaar heel klein en ik wil gewoon een normale grootte. Maar qua smaak denk ik 6,5/10.
Die in Kralingen vond ik volgens mij een 6,8/10. En die vent was heel chagrijnig.

De volgende worden denk ik die van Richard Visser.

6 likes

Ja die inderdaad! Benieuwd!

Ja daar zaten gisteren ineens mensen, volgens mij was dat de eerste dag dat ze open waren. Ik kon alleen geen naam op de ramen ontdekken, geen idee wat voor concept het is
Ik werd er niet direct enthousiast van moet ik zeggen, qua inrichting en zo veel glas op zo’n hoek

Visser blijft mijn favo

Ik kom hier lekker meelezen, over een paar weken trotse eigenaar van een huisje in Bergpolder! Terug naar de roots van m’n vriend en voor mij een nieuwe stad, best spannend

18 likes

Ja is net geopend! Hij werd al aangekondigd in de nextdoor app. Ben vooral benieuwd of het nog een sapjesbar is of dat er wat extra’s is.

Is dit 'm niet? (Kreeg deze aangeraden op instagram)

https://www.instagram.com/statencafe/

Niet dat er heel veel info op staat maar zo te zien ontbijt, lunch diner en niet alleen sapjes
@kreegor @Okapi

1 like

Oh klinkt wel leuk! We gaan zien of het wat is.

Zo jammer dat de grote schijn niet doorgaat, wel begrijpelijk natuurlijk.

1 like