Rotterdammerts unite

Jeetje wat aso!! Helpt het om de bedrijfsauto ergens te parkeren waar er camera’s hangen? Of dichtbij iets waar toezichthouders (metro, wijkcentrum of iets) zitten. Is er geen andere aangrenzende wijk wat wel veiliger is?
Wat vervelend zeg, dat parkeerbeleid is echt ruk

Heb je het ook bij de politie gemeld/aangifte gedaan? Dat helpt je plekje voor vergunning niet maar misschien wel degene opsporen die dit doet? Zo asociaal om iemands banden kapot te maken? En zo inefficiënt want dan blijven die auto’s toch juist langer staan.

Jezus dat is echt niet normaal

Helaas herken ik het want hier in de buurt worden heel veel navigatiesystemen en airbags gestolen uit auto’s en dat blijft ook maar doorgaan. En hier hangt dan geen camera, maar met camera lijkt me het toch een kwestie van in de gaten blijven houden door de politie. Echt niet oké

1 like

Wow dat is echt belachelijk! Zo raar dat de politie daar niets aan doet?

Mijn vriend en ik twijfelden over de aanschaf van een kleine auto, maar als ik dit zo hoor, kunnen we dat beter laten.

Nou ja andere kant van het verhaal ik heb jarenlang in het centrum op straat geparkeerd en daar nooit wat geks meegemaakt!

Ik woon in het centrum, dus dit geeft hoop haha

Als iemand op zoek is naar een schoonmaker: bij ons komt een hele fijne, die graag meer adresjes wil.

Een tijdje terug hebben we zijn gegevens ook gedeeld toen er in de Fb-groep van ons gebouw iemand op zoek was, maar die heeft iemand anders gekozen en sindsdien blijft ie maar vragen of we nog mensen weten.
Dus ik moet t van mezelf hier delen. Je weet maar nooit!

4 likes

Zou ik jouw/zijn gegevens mogen? Wij hebben nu nog geen schoonmaker nodig maar wellicht over een paar maanden wel!

Welke omgeving?

1 like

Ja, wij hebben ook nooit gezeik met de auto, hoogstens een x een kras van een fietser oid maar dat is ook alweer 4 jaar geleden.

Ik zal vragen wat z’n range is. Maar wij wonen in Centrum, hij dacht ik in Lombardijen. Dus in ieder geval alles daartussen

Wij deden het eerst via H.elp.ling en nu zonder dat platform. En betalen 55 euro per keer (dan is ie 3 uur bezig). Zijn onlangs naar 55 gegaan, omdat ie hier nu een jaar over de vloer komt. Daarvoor denk een tientje minder.

1 like

Oh wil je mij zijn gegevens pb-en? mijn vriend zeurt al lang over een schoonmaker en ik wil graag via-via :slight_smile:

Bij die inbraken gaat het wel om specifieke modellen, Volkswagens/Mercedes/Audi/BMW waar ze navi en/of airbags van meenemen, volgens mij kun je daar ook wel op googlen als je een model op het oog hebt. Ik heb ook een auto waar nog nooit iets mee gebeurd is.
En die banden lek doen ze denk ik ook alleen maar bij “onbekende” auto’s (wat het overigens niet beter maakt, maar als je je auto thuis neerzet lijkt dat me dus ook niet heel bezwaarlijk).

weg

1 like

Heeft iemand nog tips voor een fijne kapper in/om Rotterdam?

Ik wilde eerst naar het haarpand maar vol en toen floating hair maar die wachtlijst is ook heel lang. En het haar op mijn hoofd wordt steeds meer vogelnest

1 like

Hairish aan de Meent!

2 likes

Daf’s is ook heel fijn! Zelfde locatie als Floating Hair zit ze.

2 likes

Ik vind Rob Peetoom echt prima. Wel dan de duurdere stylisten meer meer ervaring.

1 like