Ja en ook weer typisch Rotterdams weer. Functioneel, dient zijn doel van binnen geen fratsen - maar laat het van buiten dan wel een plaatje zijn
Ik stuur je een pb!
Oe heb je nog 2 tickets?
O, en sorry voor mijn enthousiasme. Beterschap!
Super lief! En jammer dat je niet kon gaan, hopelijk voelt je man zich snel weer beter. Veel plezier @Hacienda !
Is hier iemand nog opzoek naar een chill appartement in Bergpolder?
Ik ga verhuizen per 1 nov en mag iemand aandragen. Het is qua inkomenseis wel een beetje voor een stel of iemand die een baan heeft.
Ja, ik!
Stuur me ff een pm
Ik heb ook wel interesse!
@Evenveel @Bunnyslippers @Rockabye
Thanks! Wij vonden het echt heel leuk!
Ik kan stiekem niet wachten tot er iets van feestjes oid daar georganiseerd gaan worden haha
Ik heb geen appartement nodig, maar vind het heel leuk dat je dat hier deelt!
Ja ik!! Zou je me per Pm misschien kunnen laten weten hoe en wat qua inkomenseis? Ben wel alleen namelijk
Ben wel benieuwd wie van jullie de Susan Bijl-tas heeft kunnen bemachtigen? Is ‘ie mooi in het echt? Ik was er weer eens te laat bij
En even voor de leuk. Heb jij een tas van Susan Bijl?
- Ja, en ben er blij mee!
- Ja, maar vind ‘m niet zo bijzonder.
- Nee, wil ik ook niet.
- Nee, wil ik nog wel een keer kopen.
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ik krijg hem van iemand haha, heb hem nog niet gezien. Als het goed is wooensdag!
Oh en ik heb meerdere tassen van Susan Bijl haha.
Ik heb best veel pm’s gekregen over het appartement. Dus ik laat het voor nu even bij wie ik heb terug gestuurd!
Mijn ouders hebben hem voor me gekocht! Dus ik ben ook heel erg benieuwd. Ik zie ze dit weekend
Welke smaak had je en wat vond je er niet te eten aan?
Ik heb zelf trouwens deze. Heel leuk enzo, maar ik had hem vandaag bij me en hij was binnen 3 minuten doorweekt. Dat vind ik echt wel een minpunt.
Heeft iemand ervaring met de groepslessen bij de zwembaden ?