Rotterdammerts unite

Ik overweeg om bij het centraal station een fiets neer te zetten (zodat ik die kan nemen ipv de metro). Ik weet echter niks van de fietsenstalling situatie en google is een beetje vaag. Zijn er goede fietsenstallingen bij het station? En welke zou je aanraden voor het langer laten staan van je fiets (in de weekenden en vakanties, als ik niet werk)?

1 like

Je hebt een ondergrondse fietsenstalling daar zou ik hem neerzetten, want die is ook bewaakt dacht ik.
En anders heb je een buiten fietsenstalling achter het station.
Ik geloof dat je bij de ondergrondse fietsenstalling je fiets 14 dagen mag neerzetten.

1 like

Weet je toevallig hoe die ondergrondse heet? Dan kan ik van daaruit wel zoeken naar hoe het zit met kosten/abonnement etc

Hmm nee dat weet ik niet. Misschien als je zoekt ondergrondse fietsenstalling Rotterdam Centraal dat je het kunt vinden of via de NS site?

1 like

Die ondergrondse fietsenstalling is heel fijn! Je hebt een bewaakt gedeelte en een gratis gedeelte. Ik zet mijn fiets altijd gewoon in het gratis gedeelte, verder nooit problemen gehad.

1 like

Yes! Zaterdag. Ben benieuwd! Jij ook?

1 like

Ik dacht dat die vanaf 2 uur te koop was online en in de winkel. Misschien nog ff checken voordat je daar morgenochtend staat.

Ja, will do!

1 like

Zo leuk! Ik was helaas te laat met kaartjes, maar ik wacht met smart op jullie ervaringen.

1 like

Ja ik ga zondag! Jammer dat je niet kunt gaan, er was heel veel belangstelling voor volgens mij.

1 like

Ik was ook te laat, ik had zelfs nog een boomerang kaart van vijf jaar geleden ofzo met een zilveren ticket maar daar weten ze niks meer van.
Ben echt heel benieuwd! M’n ouders gaan wel (vader is vriend van boijmans) dus ik ga ze goed uithoren haha

1 like

Iyumi! :smiling_face_with_three_hearts: de okonomiyaki is heeeeerlijk @En_17_Anderen ze weet ook altijd precies wat ik eet als ik er weer eens kom haha

3 likes

Ik ben al in het depot geweest toen het nog in aanbouw was, toffe ervaring. Dus als je kaartjes hebt, zeker gaan.

Mijn vriend werkt in de Rotterdamse horeca en het loopt weer heeeelemaal uit de hand qua besmettingen. :exploding_head:

Als in ze krijgen veel belletjes van de ggd of niemand houdt zich aan afstand?

Alsin veel besmettingen bij gasten en medewerkers.

Daar heb ik ook lessen bij gehad. Echt een aanrader.

Ik woon aan de Spangesekade en vind het prima wonen hier.

1 like

Eerlijke review (#nospon) het depot van buiten is een plaatje (dat wist ik al) maar had meer van de binnenkant verwacht. Het is natuurlijk nog helemaal leeg, maar ik had toch een soort spannende deuren/glazen wanden/spiegeldetails verwacht.

Het is echt een depot met ruimtes vol stellages, schilderij-rekken.

Dus leuk om te zien, het dak en uitzicht is echt wel tof, maar over een jaar is het denk nog leuker om te gaan.

Natuurlijk wel de Susan Bijl tas gekocht… zo ben ik dan ook wel weer.

2 likes

Ik ben wel benieuwd hiernaar. Heeft hij dan cijfers over de horeca in rotterdam in het algemeen?

Oh wat jammer! Ik had verwacht dat het van binnen ook een architectonisch plaatje zou zijn met maffe trappen en organische vormen enzo. Zonde.

Ja ben wel benieuwd of er mensen zijn geweest die er anders naar kijken. Misschien ben ik te streng/heb ik geen architectonische smaak.

1 like