Rotterdammerts unite

Kan er geen openbaar Rotterdam tips topic worden geopend?

1 like

Ja verkeerde topic he :stuck_out_tongue_winking_eye:
maar wat dacht je van je naam Lola, heeft groot terras en is opzich wel relaxed!
Je hebt op de Schiedamse Vest sowieso wel leuke tentjes zitten.
Zit even verder te denken over een leuk terras met lekker eten. Baek vind ik ook leuk!
Zit langs de Hoogstraat, redelijk dichtbij Blaak

1 like

A la plancha of de viskantine?

Aloha met uitzicht over de Maas. Maar hier zou ik van tevoren even de menukaart bekijken. In de Witte de Withstraat vind je Opa, NRC, Bazar, Supermercado.

Iemand zin om zaterdag ergens lekker op een terras of in een parkje te gaan zitten?

Ik kan misschien wel! Lijkt me leuk.

1 like

Ik kan trouwens iedereen ook Roffa restobar aanraden in Noord. Supervriendelijk personeel, leuk buurtje, en lekker eten. Nacho’s waren zo lekker met baked beans! Gaan zeker terug om meer te proberen.

4 likes

Iemand al naar de parade geweest? Ik ga donderdag

1 like

Waar kan ik vanavond na 22:00 de lekkerste pizza van rdam bestellen :blush:?

Ik ga morgen naar de Parade. Heb jij iets specifieks wat je wil zien?

Nee eigk ook nog niet naar gekeken. Heb een vriendin die al geweest is dus ga haar even appen!

1 like

Vlakbij centraal! Het is Bel.la Mer.sin geworden. Had veel goede recensies haha :sweat_smile:. Best oke maar niet voor herhaling vstbaar.

Weet iemand nog een leuk terras of een plek waar je gewoon lekker kan zitten en kan drinken?
Het is altijd zo standaard biergarten (maar zo druk op vrijdag) of witte de with…

2 likes

De Hofbogen of bij de Oude Haven?

1 like

Het dakterras van Bistrobar Binnenrotte. Dat heb ik ook pas ontdekt en is best een fijne plek.

2 likes

Die van warung mini met garnalen? Of eet je dat ook niet

Warung Mini

Ja, veel betere naam! Ik kwam er helaas nooit. Maar nu zit ik regelmatig op dat dakterras. Het is daar over het algemeen heerlijk rustig. Ze sluiten alleen wel rond 18.00 uur al.

Ik heb geen suggesties voor locaties want kom niet uit rotterdam, maar wil wel ook een keer naar een kleding swap haha. Kan iedereen gewoon komen?

1 like

Haha ja precies, super leuk initiatief!

1 like

Ze hebben bij De Kade (Op de West-Kruiskade) vega roti! Heb die nog niet geprobeerd, maar wel hun vega bitterballen en babi pangang en die waren allebei top.