Rotterdammerts unite

Worm misschien. Mijn vriend host daar weleens een avond en is gratis

1 like

Laat je trouwens weten wanneer de swap komt? Lijkt me leuk! En heb nog zat kleding die ik niet verkocht krijg :frowning:

1 like

Jaaa ik wil ook graag komen! :slight_smile:

Ik ben ook geïnteresseerd! Lijkt me echt heel leuk :slight_smile:

Is er iemand van jullie die bij basicfit sport? Zo ja, hoe bevalt het?

Ik twijfel zelf over een abo. Ik wilde eigenlijk bij een andere sportschool, maar bij basicfit sporten twee vriendinnen dus het leek me wel fijn om dan ook af en toe samen te kunnen sporten.

1 like

Jahoor, bevalt prima! Je kunt ook een maandabo nemen, dan zit je er niet een jaar aan vast.

Ja, ik zag het, maar dat is dan gelijk weer een stukje duurder. Maar misschien wel een goede om het op die manier eerst 3 maanden uit te proberen ofzo. Ik lees dat het vaak wel erg druk kan zijn. Ik zou zelf voornamelijk tussen 18.00-21.00 gaan. Piekmoment dus, ervaar jij dat ook zo of valt dat mee?

Ja klopt, kost wel wat meer. Maar idd om 3 maanden te proberen wel handig.

Ik sport in een Basic Fit die nog vrij nieuw is én die niet in het centrum van mijn stad is. Hierdoor is het over het algemeen wel goed te doen (in de fitnesshal). Ik doe zelf de virtuele lessen en daar ben ik meestal met 3 of 4 anderen. Heel weinig dus. De livelessen doe ik niet dus dat weet ik niet.

1 like

Weten jullie nog chille ‘strandjes’ waar je heen kan voor het zomer gevoel die niet de kralingse plas zijn?

Zevenhuizerplas, Quarantainestrand of de Esch

2 likes

Ik had Dancingqueen van de week een berichtje gestuurd dat het me niet meer ging lukken vandaag. Hopelijk leest ze je berichtje nog!

1 like

Oh jammer. Ik heb vandaag al wat anders gepland. Volgende keer :slight_smile:

1 like

Palloe’s op de nieuwe binnenweg. Heerlijke echte Hindoestaanse roti!

2 likes

Jaaaa en die man is ook zo leuk! Je krijgt altijd extra of mag proeven ofzo, echt een goede toko.

@Kamerbreed Oh leuk! Ik heb juist een kleine maat, sorry. Hoop dat dat oké is :grimacing:

3 likes

Ja echt heel chill! Ook de Bara’s zijn hoe Bara’s horen te zijn. Heerlijk met chutney. Ben helaas nu naar Noord verhuisd dus kom er helaas wat minder. Toen ik nog op 2 min lopen van ze woonde, was het meermaals per week genieten haha

Weet iemand echt leuke kringloopwinkels in Rotterdam?
En weet iemand misschien een goeie toko waar ik groente, fruit en verse munt kan halen :D? De markt is natuurlijk een optie, maar soms wil ik ook tussendoor kunnen! Ik woon in de buurt van centraal station.

Ik ga wel eens naar kringloopwinkel De Goede Hoop op de Oudedijk! Ze hebben vooral vaak mooie meubels. En wat betreft toko’s: op de West-Kruiskade zitten er een heleboel, van Chinees tot Surinaams. :slight_smile:

2 likes

Haha die kringloopwinkel vind ik juist helemaal niks! Ik kom ook niet voor meubels, maar boeken of spulletjes. En de boeken staan daar niet op genre of alfabet of iets (dus gewoon neergepleurd) en het is altijd zo’n rommeltje daar…

Ik vind de kringloop Opnieuw&Co (zit er nog niet zo lang, bij Alexander) leuk! Niet dat ik er elke keer met tassen vol spullen weg ga, maar ik vind hem wel één van de leukere van Rotterdam.

1 like

Ja voor de leukste toko’s idd de West-Kruiskade of anders de Nieuwe Binnenweg, helemaal achteraan bij die Albert Heijn!

2 likes