Rotterdammerts unite

Dat meen je niet. Wat ontzettend balen. Ben je wel verzekerd?!

@anon91490777 Hoop dat je snel je geld krijgt van de verzekering, zodat je een nieuwe kunt kopen. Wel echt een kutstreek, zeg.

Hebben jullie aanraders in het centrum wat betreft frietjes? :blush::blush: En dan voor een normale prijs, dus geen Frietboutique ofzo.

Ja, toch wel? Die in de stad is dicht, dus dan ga ik maar ff naar Kruisplein :grimacing:

Patatexpert :smiley: Top carriere lijkt me dat! Doet me hier aan denken:

6 likes

Tante Nelllllll :drooling_face:
En anders inderdaad gewoon ordinair een Brammetje, die tegenover de Mediamarkt zit aardig in 't centrum

Edit: oeps laat maar denk dat je 't al op hebt inmiddels haha

2 likes

Bedoel je die op het binnenwegplein? Die was al dicht dus zit nu in chilloutfit met knop op mijn kop bij kruisplein te wachten :grin:

1 like

Ik lees het nu allemaal pas! Die spelletjes meeting lijkt mij ook heel gezellig :slight_smile: Misschien wel wat logischer om het ergens binnen te doen? Als er een beetje wind staat kan dat soms vet irritant zijn met dingen die heel de tijd wegwaaien enzo

3 likes

13 en 20 juli kunnen de meeste meiden. Waar gaat de meeste voorkeur naar uit? En dan hebben we nog een plek nodig, een park is misschien toch niet zo handig. Ligt ook heel erg aan het weer natuurlijk.

Ik wil ook mee als het de 13e is. Het kan alleen niet bij mij, maar woon ook niet echt in Rotterdam.

Ik vind dit eigenlijk een beetje onzin? Ik vind dit juist een fijn topic om iets meer te posten over mijn locatie, en posten gaat soms al vervelend genoeg zo’n pb bericht lijkt me alleen maar een drempel. Vooral als je spontaan ergens iets wilt organiseren. Sowieso vind ik dat er heel moeilijk wordt gedaan over member only topics. Dit is niet het Egf, ik vind het juist fijn dat ik nu eindelijk wat persoonlijker kan posten. En het is ook gewoon voor iedereen toegankelijk als je een beetje mee post. Vind het onzin dat alle lurkers of mensen die geen zin hebben om zelf iets te delen klagen, maar daar tegenover wel ge-entertained willen worden door de mensen die wel actief iets willen delen. Its give and take.

9 likes

O, en als ik toch aan het zeiken ben. Ik mis de natte ‘t’ van mijn originele titel.

4 likes

Ik heb 13 juli mijn allllerlaatste deadline (herkansing), dus ik kijk die dag of ik wel of niet kan. Wellicht ben ik ruim op tijd klaar en haak ik gezellig aan.

Kun je meteen vieren dat je klaar bent met je tentamens!

3 likes

Lijkt me erg gezellig , maar op beide dagen weet ik pas op de dag zelf of ik erbij kan zijn.

Bij mij thuis mag de spelletjesmeet ook. Ik woon redelijk centraal. Heb alleen zelf niet zoveel spellen in huis.

Maar op welke wijze is jouw redenering van toepassing op dit specieke topic? Want dat geldt dan in feite voor het hele forum. De stedentopics zijn bedoeld om tips etc. uit te wisselen, niet om als privé bericht te gebruiken zoals nu gebeurt. Door uitgebreid meetings te plannen via datumprikkers. Dat kan allemaal prima via pb. Dan leest ook niemand je gevoelige informatie. Dit topic zal dan na zondag openbaar zijn zoals alle andere stedentopics.

Ik zeg alleen dat van oudsher de stedentopics juist ook veelvuldig gebruikt worden voor meetings en niet enkel tips, ik bedoel, ik heb hem zelf gestart destijds. Zo’n pb heeft nooit fijn gewerkt. Ik weet zelf ook dat ik als forumlid niets heb in te brengen, ik wil alleen zeggen dat ik het een onprettige manier van beslissen en communiceren vind. Ik vind het zeker niet voor elk topic gelden, maar ik stel voor de rest voor dat we altijd een members only meeting topic kunnen maken. Tenzij dat ook niet mag.

1 like

Lijkt me prima om een meeting topic te maken. Als dat niet per se locatiegebonden is maar algemeen. Zal ik dat even doen?

Ah nee ik vind het echt rot als dit openbaar wordt. Zag dit ook helemaal niet als een topic met tips voor Rotterdam, op egf heette het ook Rotterdammerts unite, wat voor mij betekende dat het een ontmoetingsplek was voor meiden in Rotterdam om te kletsen over de stad, meetings, vragen te stellen etc. Voor mij valt hier nu niet meer veel te bespreken eigenlijk, aangezien er vooral gepost werd wie er naar een feestje ging en of anderen ook gingen, waar mensen werken of die avond gingen eten, woonruimte gevonden hebben, waar ze yoga volgen. Nou zulke dingen ga ik hier niet meer plaatsen als het echt voor niet leden zichtbaar is. En ja misschien is members only wel schijnveiligheid, maar denk dat mensen niet de moeite nemen 50 Posts te maken als het doel is om alleen mee te lezen.

12 likes

Maar wordt dit topic dan alleen openbaar omdat de andere stedentopics dit ook zijn? Want dat vind ik zelf niet echt een logische reden. Als meerdere leden die hier geregeld posten aangeven dit niet prettig te vinden, wat is dan de reden dat dit dan alsnog zal gaan gebeuren? Dat begrijpt ik niet helemaal, maar hopelijk kan dit nog toegelicht worden.

En ja, de stedentopics zijn ervoor om tips uit te wisselen, maar misschien is dit stedentopic net even wat anders? Ik vind het wel van belang dat er wat verder wordt gekeken dan dat. Ben het er ook niet mee eens dat dit topic op dit moment als een soort pb zou worden gebruikt.

1 like