Rotterdammerts unite

Je had vroeger een tijdje een okonomiyaki bar en Foo Concepts verkocht het. Ik zie het alleen niet meer op het menu staan, dus kan zijn dat ze ermee gestopt zijn.

Hier

Zelf nooit daar gegeten dus geen idee of het wat is.

Edit: en hier ook. Staat op het menu maar lijkt er niet op.

In Amstelveen hier:

In Amstelveen moet je sowieso zijn voor japans en koreaans.
2 likes

Kent iemand een (kleine) zaal om af te huren? Het gaat om alleen een zaal en er hoeft geen catering bij

Hoe is Spangen als wijk? Heb er niet zo’n positief beeld van, maar sta voor de verandering eens op 1 op woonnet, maar bij een woning in Spangen dus.

Ik wil misschien toch maar eens beginnen met rijlessen. Heeft er iemand tips voor een fijne en goede rijschool in Rotterdam?

https://www.ad.nl/rotterdam/hardloopster-20-op-klaarlichte-dag-verkracht-in-zuiderpark~a30867bd/

Ik kreeg kippenvel toen ik dit las. Op klaarlichte dag. Je denkt dat je dan veilig bent.
Ik maak me echt boos hierom. Laat die vrouw met rust en houd je lul in je broek en richt je testosterondrift op een boksbal ofzo.
Hopelijk zijn de daders snel gevonden.

9 likes

Ik zat van Mr nonno ook niet vol en van Lilith ook niet. Zonde van het geld vind ik die pancakes vaak.
Behalve bij Arzu! Echt zo veel eten, en ik ben een grote eter :stuck_out_tongue:
Ik zocht ook een plek met gewoon ordinaire pannenkoeken, maar die bij de meent vind ik niet zo bijzonder en die bij Kralingse bos (beide restaurants) beetje vergane glorie en viezigheid :grimacing:

1 like

Twee straten van Marconiplein af

Ga ik wel doen als de uitnodiging komt, is wel een goeie tip!

1 like

Maakt een klein beetje uit welke kant op. Schiedamseweg en Mathenesserweg zou ik ‘s avonds in je eentje niet zo aanbevelen. Overdag niks aan de hand, wel levendig enzo maar het lijkt wel of savonds allerlei tuig wordt losgelaten. Maar het beste ervaar je het zelf even door inderdaad een rondje te lopen!

1 like

Bedoelde eerder iets op fiets afstand. Hoewel. Misschien als ik ooit zin heb in een enorm lange fietstocht :joy:

Ohh dankjewel! Fijn ook dat ze op hun website aandacht besteden aan faalangst, ad(h)d en autisme. Ik heb er wel een fijn gevoel bij. Misschien moet ik binnenkort echt maar eens de knoop doorhakken (ik heb mezelf wijsgemaakt dat ik sowieso heeeel slecht ben in rijden en het veels te eng vind, maar ik wil het wel heel graag)

1 like

Aaah dit geeft me echt vertrouwen, dit klinkt precies als wat ik nodig heb. Dankjewel!!!

1 like

Ik heb bij Hers gereden. Ik snap niet helemaal hoe dat zit, want toen ik lessen moest bijkopen ging dat naar hem als persoon en niet naar Hers (maar misschien is dat normaal?) maar ik ben daar van instructeur veranderd en dat ging heel soepel, ze luisterden heel goed naar m’n “problemen” en ik ben in 1 keer geslaagd :tada: onbegrijpelijk want vond het doodeng haha maar had een hele fijne instructeur! Een hele rustige, ik raak snel in de stress in de auto maar dat ging heel goed.

1 like

Je kon toch ergens in Rotterdam al oliebollen krijgen? Weet iemand waar?
(@Marsepein had jij ze gegeten in Rotterdam?)

Nee, in Amsterdam:( Moet je maar hierheen komen :sunglasses:

1 like

Heftig he! Je zou je toch veilig wanen op zo een tijdspit in een drukke stad.

Je hebt in Dordrecht al wel een oliebollenkraam hahah

1 like

In leiden bij het station ook, als je het echt graag wil haha

1 like

Nu heb ik zin in oliebollen😊

1 like