Wat boeit dat? Lijkt me niet zo fijn voor hen als dat overal besproken wordt
Ik noemde het als kind ook altijd macaroniplein vind het wel cute.
Ik woon ook in zuid, maar niet heel diep in zuid. Waar woon jij?
Ik ben hier komen wonen nadat ik 12 jaar lang in vrij slechte buurten in Amsterdam had gewoond, maar dat was allemaal heel vredig vergeleken met wat ik hier op straat meemaak. Ik heb dan ook de ergste terrorburen ooit en zou in de komende 1-2 jaar wel willen verhuizen, het liefst naar centrum, begin van west, wilhelminapier, lloydpier of coolhaven. Maar ja, huizenprijzen he.
Oh ben heel benieuwd waar je dan woont!
Wil je de buurt eens zeggen?
Vind het zelf ook altijd wel bijzonder dat je je de ene straat heel veilig kan voelen en dan een straat verder voelt de vibe al heel anders.
ah ja ik ga daar wel eens een wandeling maken, vind die omgeving nog best mooi! Kan me voorstellen dat je je daar niet heel onveilig voelt.
Rhoon en Barendrecht onbetaalbaar ja? Vind gek hoe het zo veranderd is de laatste jaren
Kom naar Sliedrecht
Wow bizar
Ik word echt moedeloos van die huizenprijzen. Afgelopen week afgewezen voor een woning van €900 op basis van mijn inkomen. Ik verdien gewoon 2300 netto, ik kan dat echt wel betalen…
Ik snap je helemaal, echt om moedeloos van te worden. Ben echt bang dat ik eeuwig bij mijn ouders moet blijven of echt de stad uit moet
Ik vond by Jarmusch echt tegenvallen na alle hype uiteindelijk ook veertig euro afgerekend omdat we van de pannenkoekjes alleen niet vol zaten. Ik ben denk ik toch meer gemaakt voor gewone tatta pannenkoeken met kaas en stroop, iemand tips waar ze die goed maken?
Dan zou je de pannenkoekjes van Arzu eens moeten proberen. Volle buik gegarandeerd.
Ik ben er geweest en ik vond het erg lekker! Alleen niet heel filling.
Ik ben wel echt benieuwd naar die nieuwe wijnbar! Het idee klinkt wel leuk
Ik vond het wel lekker, maar omdat ze zo fluffy zijn is het net lucht dus ga niet voor een vullend ontbijt. Meer een snack.
Qua pannenkoeken vind ik Round & Round echt lekker, maar geen idee of ze weer open zijn. Ze deden best lang enkel afhaal. Vooral de hartige zijn heerlijk.
Yes, sluit me hierbij aan! Heerlijk en krijg ze vaak niet helemaal op omdat ze zo vullend zijn.
Mr. Nonno!
Oprecht een van de lekkerste pannenkoeken die ik gegeten heb!
Morgen opent een nieuwe vestiging in de buurt en staat ook echt op mijn lijstje om te proberen!
Je gaat er geen spijt van krijgen! Ik droom bijna over die Jamaican jerk pancake
Oh ik dacht ‘yay eindelijk echte okonomiyaki’, maar blijkbaar zijn er meer soorten Japanse pannekoeken haha.
Weet iemand of je dat ergens anders in omgeving Rotterdam kunt eten?