Ah, geen idee dat dat eiland heet
Er zit er eentje in de Insulindestraat, in de buurt van de rode pin
[Insulindestraat Rotterdam https://goo.gl/maps/qkjacvcyDi4qY9f86]
Edit: Er zijn in die straat overigens ook veel ruilbibliotheken, dus mocht je een stekje willen brengen, kan je meteen een boek ruilen
Voor mij is er maar één favoriete wijk in de stad en dat is “mijn” Katendrecht. Ik woon hier zo fijn en wil er voorlopig niet meer weg. Gezellige restaurantjes, wandelen langs het water, leuke buren en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld. Delfshaven, centrum en Kralingen vind ik ook leuk,
Fijn dat je je zo thuis gaat voelen!!
Daar woon ik zelf ook! Ik zou zelf ook nooit uit zuid willen.
Marconiplein is west? Ik woon ook hier in de buurt en het is niet altijd even gezellig, maar echt gevaarlijk niet dat je niet alleen over straat zou kunnen?
Nou die wijk achter Marconiplein zou ik ook niet voor de gezelligheid een rondje gaan wandelen ‘s avonds.
Edit: maar mss mis ik wel iets fantastisch dus laat me graag overtuigen.
Huh je mag niet alleen naar buiten van je man? Ik heb daar in de buurt gewoond en vond het wel oké. 's Avonds vanaf het station belde ik wel eens met iemand als ik mij onveilig voelde maar dat was het ook wel. Het is toch niet alsof daar aan de lopende band gekke dingen gebeuren.
Misschien trek ik het uit zijn verband hoor!
Als je je ergens niet fijn voelt is het sowieso een goed plan om lekker verder te kijken.
Ik woon in Delfshaven en heb me ook nog nooit onveilig gevoeld hier. Word wel echt dagelijks aangesproken en nagefloten maar daar blijft het ook wel bij. En er wonen hier ook echt veel grote gezinnen en families wat het ook best wel weer gemoedelijk maakt. Ik heb hiervoor in Schiedam gewoond en daar voelde ik me een stuk minder chill.
Sowieso heel fijn om nu ín Rotterdam te wonen <3
Het is bij nummer 106. Ze noemen het een ‘plant nursery’ voor de wat sneue plantjes, maar denk dat het ook prima is als je je gezonde plantjes neerzet.
Je mag niet alleen naar buiten van hem? heftig
@Klikhier oke dan is het wel wat beter te begrijpen inderdaad. Ik zou het zelf alsnog niet waarderen, maar hij doet t dan wel uit een goed hart in ieder geval. Was even bang voor extreme control freak haha
Ah was dat wat ik hoorde!
Net trouwens ook vet veel ambulance en politie etc. Schietpartij in de wijk blijkbaar dacht eerst dat ik die knallen hoorde, maar denk dat ik wel echt het vuurwerk hoorde waar je hebt over hebt.
De huisarts van mijn man stopt ermee, dus ik ben op zoek naar een goede in Rotterdam centrum. Tips? Mag ook in m’n DM sliden als je liever niet openbaar zegt welke!
Hij kan niet naar die van mij, want ik heb nog mijn oude huisarts in de woonplaats van mijn ouders.
Ben supertevreden over huisartsenpraktijk Blaak! In de jaren dat ik hier woon al vaak geweest en echt prima huisartsen.
Edit: zie nu pas de slechte reviews, maar heb zelf echt een hele andere ervaring daar. Heb er ook een vriendin heen gestuurd en die is tot nog toe ook tevreden.
Ja, op zich schrikken mij die niet af. Sowieso hebben mensen bijna nooit de neiging om een review te schrijven bij een positieve ervaring dus het hoeft niks te zeggen. Bedankt! Ga zeker even kijken.
Ik sluit me daarbij aan, vind het een prettige praktijk!
Same! Ik zit nu bijna 10 jaar bij ze en ben heel tevreden!
Alwin woont op Zuid toch? Bonnie woonde in Noord, waar hun nieuwe huis staat weet ik niet. En Sanne in West dacht ik.
Macroniplein