Hmm dan misschien naar nesselande naar de Zevenhuizenplas dat strandje? Die metro is volgens mij best dicht bij het strandje. Is wel de stad uit… Verder weet ik alleen kralingse plas om te zwemmen maar daar kom je niet echt met het ov.
Dat is nog best wel lastig eerlijk gezegd. Nesselande heeft een metrostation maar dat is ook nog wel een paar honderd meter lopen en dan kom je op een strandje zonder schaduw dus dat is niet ideaal.
Edit: @Malaga Een park is makkelijker (ik had eroverheen gelezen). Het Park bij de Euromast is bereikbaar via Leuvehaven en dan nog twee haltes met tram 8.
Vroesenpark heeft metrostation Blijdorp naast de deur.
Ohh haha! Dan ga ik niet zo pussy doen en een wandelingetje wagen door de schaduw.
Wist niet eens dat dit bestond
Insulindestraat in Noord daar zijn er geloof ik zelfs twee, en je hebt in die straat ook veel boekenruilkastjes staan.
Ik ken de boekenkastjes daar wel maar niks voor planten, hoe zien die eruit?
Leuk ik ga morgen even kijken denk ik, mijn aloe vera is erg enthousiast aan het groeien en ik heb niet zo veel behoefte aan veel aloe vera.
Dankjewel voor de adviezen! Uiteindelijk zijn we thuis gebleven omdat ik een zonnesteek had omdat ik 10 min in de zon gestaan heb : ( was er super ziek van voor een paar uur.
Ongeveer hetzelfde! Ze zijn er sinds kort
Ik kan wel wat meenemen naar een volgende meet?
Over een meeting gesproken: wanneer komt er weer een? Ik ben nog nooit naar een meeting geweest (behalve een keer een boekenclub meeting ) en ik heb er wel behoefte aan om nieuwe mensen in m’n omgeving te leren kennen.
Volgens mij was het ooit de bedoeling om de derde (?) zondag van de maand te meeten, maar daar stak Corona een stokje voor. Maar we kunnen er wel een poll maken. Oké mijn polls zijn steeds kapot
Vinden jullie de lucht ook zo raar?
De lucht is indd echt oranjeroze. Wel mooi. Maar zal wel vervuiling zijn
Dit zouden we in Rotterdam moeten starten. Een forumboekenclub.
@Smooth_operator
In verband met Corona deden we in feite tijdelijk geen meetings, toen ging het beter en hadden we er wel een en dat was mega leuk maar in verband met de situatie in Rotterdam sta ik er voorlopig even niet achter, dus ik stem niet mee.
Goed punt over Corona, ik ben te weinig mijn huis uit geweest de laatste dagen om er veel van mee te krijgen. Wellicht dat het op een later moment beter is.
Ja, ik ben het met je eens dat het beter is om het nog even niet te doen.
Ja begrijpelijk. Ik dacht dat het met gepaste afstand in een park eventueel zou kunnen maar wellicht beter om te wachten tot de situatie weer wat stabieler is. Dan ben ik er graag bij in ieder geval!
Iemand een suggestie voor een restaurant met voornamelijk vegetarische gerechten op de kaart? In het centrum of iets daarbuiten.
Rozey, heeft wel uitsluitend vega of vegan