Rotterdammerts unite

Oeh hele leuke tip, dankjewel :heart_eyes:

@Twijfelaar Je hebt gelijk, ik was op zoek naar dingen die ik nog niet kende. Misschien de openingspost uitbreiden met dit soort dingen? Dat wordt op veel fora gedaan en vind ik superhandig. Hier doen we dat nooit, ik snap nog niet helemaal waarom niet :relieved:

1 like

Ben voor benieuwd wat jullie favoriete sushi en dim sum restaurants zijn…

Er komt binnenkort weer een meeting, zou leuk zijn als je aansloot!

2 likes

Ik heb even gekeken en mooi! Maar wel prijzig… Ik liet het eerder door een meisje in Ridderkerk (?) doen. Dat was ruim de helft van de prijs.

Leuk, dan kan ik mij vast mentaal voorbereiden :grimacing:

1 like

Ik kan haar prijzen nergens vinden, heb een paar minuten gezocht :flushed:

:smirk::smirk::smirk: Doe dat!

In Rotterdam hebben ze schijt aan alles :joy: Daarom hou ik van deze stad. (Niet dat ik incorrect mondkapjes gebruikt toejuich)

2 likes

Laten we het op kippig houden :crazy_face:.
Ze is iets aan de prijzige kant, maar als het resultaat top is heb ik het er wel voorover.

1 like

Oh dat verbaast me, ik heb tot nu toe alleen gezien dat het wel goed wordt nageleefd en dat je wordt aangesproken door RET medewerkers als je scheit hebt

4 likes

Men zou voor alle meisjes bang moeten zijn #girlpowerrrr

Maar on a serious note het gaat dus om een meisje die de regels niet naleefde? Ik dacht even dat de hele metro gevuld was met mensen zonder mondkapje

1 like

Wat erg :frowning: Hopelijk is er snel goed nieuws!!

Ik liep gisteren over de Coolsingel en daar had op dat moment ook 1/3 mensen geen mondkapje op, of een mondkapje half (onder de neus of kin) op. Ik kan me daar echt aan ergeren.

1 like

Oei, sterkte!

Dat viel mij ook op! Maar misschien komt het door het weer.

Waar kan je lekkere lunch halen tijdens werk vlakbij Blaak?

Picknick of Nine Bar!

1 like

Help, weet iemand iets waar ik morgen overdag kan gaan zwemmen of in een park zitten waar het niet suuuper druk is? Wat beetje te bereiken is met de metro? (Is iemand bij die moeilijk kan lopen)

Ahh ja Boguette is zo lekker! Maar vind ik net te ver lopen met dit weer :weary: een vestiging van mijn werk zat daar eerst heel dichtbij, nu ietsje verder dus.

@Desertflower ik ga daar eens kijken!

O dat is ook heel lekker vooral de ijskoffie!