Rotterdammerts unite

Mijn laatste optie om thuis te komen is om 23.30 dus ik vind iets eerder misschien wel fijner. Anders moet ik als het heel gezellig is (wat ik wel verwacht eigenlijk haha) al na 2,5 uur echt weg :frowning:

@Kusjessoldaat Volgens mij heb ik jou nog nooit gezien, toch? Ik ben echt zo benieuwd naar jou :blush:

Vraag: waarom staat dit topic in ‘members only’? Kan het ook gewoon openbaar? Meetings kunnen via pm toch? Daar kun je max. 30 personen aan toevoegen.

3 likes

Nee ik denk het ook niet! Volgens mij hebben we elkaar steeds mis gelopen. Maar vanavond dus wel :D?

1 like

Yes!

Veel plezier vanavond! Jammergenoeg kan ik er niet bij zijn. Volgende keer beter!

Jaa dat zou voor mij heel fijn zijn!

Dat betekent ook dat leden onder de 50 berichten straks niet meer mee kunnen lezen. En dit is ook maar schijnveiligheid he. Hier kunnen nog steeds mensen tussen zitten waarvan je niet wilt dat ze je privé info lezen. Dus veilig is het met ‘members only’ nog steeds niet.

Oh maar ik ben zelf ook helemaal niet voor ‘members only’. Ik vind dat alles openbaar zou moeten kunnen zijn en je gewoon op moet letten met wat je deelt.

1 like

Er is geen discussie over wel/geen members only. Die functie gebruiken we nu eenmaal.

@Sandroe Misschien handig om dit gesprek over wel/niet members only in de gaten te houden. Jij deelde destijds best wel specifieke info over je woonplaats die je dan misschien weg wil halen.

Edit: zie dat ze op de 19 berichten zit, dus dit leest ze niet.

1 like

Die wil ik ook nog steeds zo graag zien, vandaag kan ik helaas niet.
Ik ga dinsdag een poging wagen

1 like

Tot nu toe echt alleen maar goede verhalen gehoord.

Veel plezier!

Ik kan gelukkig hier dus wel in. Ik kan in alle members only. :slight_smile:

1 like

De members only vanaf 50 staat nog niet ingesteld. Vandaag ergens.

1 like

Oh shit. Ik post gewoon niet zoveel. Best kut dus.

Gaat er iemand vandaag naar de swanmarket? Is dat een aanrader? Twijfel om vanmiddag even in mijn eentje te gaan.

Ik vind het blue grass festival op Pijnackerplein ook een aanrader! Heel leuke sfeer, gratis entree, lekker eten en drinken plus leuke stands met comics, handlezer, make en vintage haar stand. Gewoon klein en gezellig als je vandaag nog niks te doen hebt.

4 likes

@Musa @anon91490777 @Kusjessoldaat Hebben jullie een fijne avond gehad?

1 like

Pffff wat kut! En nu?