Weet het niet 200% zeker hoor maar kan het me niet voorstellen, niks over gehoord of gelezen ook! Het Park had er in principe niets mee te maken toen
Ben overigens benieuwd hoe het komende dagen gaat in het vroesenpark met dat mooie weer, met name vrijdag. Zelf ben ik er gelukkig niet haha
Heb er zelf ook niets over gehoord of gelezen en zag zojuist toen ik langsfietste ook nergens een bord staan zoals bij het Vroesenpark! Ik zag ook nergens cirkels aangegeven trouwens, wel in het Vroesenpark.
Ik ben ook wel echt benieuwd, het zal wel gigantisch druk wordenâŠWel lekker dat je dat allemaal zal ontwijken
Ik kan 12 juli maar wil deze zondag ook wel! Lijkt me gezellig
Wat leuk dat jullie weer gaan meeten! Ik wil ergens graag komen maar vraag me ook af hoe oud jullie ongeveer zijn? Ik wil als oud fossiel van 34 niet sfeerverlagend aanwezig zijn
Mijn ervaring is dat leeftijd er niet echt toedoet
is er al een tijdstip bekend?
Lijkt mij ook leuk om te komen al ben ik hier niet super actief! Maakt dat nog iets uit?
Mij lijkt het ook wel leuk om te komen!
Natuurlijk niet!
Ik post hier eigenlijk nooit mee, maar ik kom uit de omgeving van Rotterdam (het dorp met de K en de brug). Ik ben zondagochtend sowieso al in Rotterdam, is het goed als ik ook kom?
Wel spannend ofso trouwens haha
Wat vinden jullie het leukste strand dat een beetje goed aan te rijden is vanuit omgeving Rotterdam? Ik neig nu naar Hoek van Holland maar misschien heeft iemand een betere optie?
Ka a a aa a. A. Apelse bruruhuUuugg is met een C toch? Ik heb geen idee wat je bedoelt
Maar wees welkom, uiteraard!
Normaliter vanaf 2 uur
Het dorpje achter de alger.a brug?
Geen idee
Weet het ook niet zeker hoor maar dacht aan
Ijssel of Lek
@propje strans bij portzelande, wel weinig voorzieningen en het is eindeloos lopen voor je bij de zee bent, maar altijd lekker rustig.
Maasvlakte zelfde verhaal.
Rockanje heeft wat strandtenten maar is ook gelijk een stuk drukker
Haha ja een van die twee inderdaad.
Maar gezellig, dan ben ik er ook!
Haha ik moet nu gelijk denken aan iemand die ik ken uit Rotterdan die een keer heel erg dronken was. En toen vroeg iemand hoe ze op het feestje gekomen was en of ze over de brug was gefietst. En zij zat de hele tijd raar te kijken en toen zei ze ineens âoh jaaaa de Capelse brug, daar ben ik overheen gefietstâ. Waarschijnlijk veel minder grappig nu ik het typ maar oke haha
Hahah ohja drama is dat inderdaad. Ik neem altijd de laatste bob bus vanaf Weena naar het busstation bij ons, maar die is echt verschrikkelijk altijd. Hele dorp zit erin âs nachts. De jongen waar je op je 12e verkering mee had, oud klasgenootjes waarvan je hoopte dat je ze nooit meer zou zien, de sportschool instructeur waar je een paar uur later bij in de les staat. En dan allemaal dronken. Top altijd haha.
Leuk dat je wilt komen Dit bericht is voldoende