Rotterdammerts unite

Ik ga altijd naar Kijkduin!

Zondag 12 juli!

1 like

Het weer van vandaag is erg wisselvallig, hopelijk is het morgen beter want onze enige optie is buiten afspreken en dat lijkt me persoonlijk fijner als er niet steeds buitjes zijn

1 like

Als het weer meezit sluit ik ook aan!

1 like

Als ik internet moet geloven is het in de middag droog en hebben we vooral kans op zon :slight_smile:

Ik neem een kleedje en wat lekkers mee!

1 like

Iets heel anders: heeft iemand hier wel eens een creatieve cursus gevolgd? Ik zou graag eens iets totaal nieuws willen uitproberen, zoals schilderen of potten bakken. Ik heb alleen niet zo’n zin in een cursus met alleen maar pensionado’s of huisvrouwen met te veel tijd (no offense).

Heeft iemand ervaring met zo’n cursus?

Dat is een mooi vooruitzicht. Iets lekkers meenemen is een goed idee! :drooling_face:

Valt bonbons maken ook onder creatieve cursus want daar weet @Bunnyslippers alles van :drooling_face::smirk:

3 likes

Jaaaa die zag ik net voorbij komen.

Mocht iemand het leuk vinden om dat samen te gaan doen? :grin: De bakvrienden die ik had zijn allemaal op de healthy tour gegaan.

3 likes

Dit is wel het moment om zoiets te doen, want ik denk dat het nu veel intiemer is dan normaal gesproken. Hoeveel zou zo’n bonbonsessie kosten?

Ochtend 36, middag 47!

3 likes

Hoe laat en waar in het park is het precies?

-weg-

Oh hier ben ik ook wel benieuwd naar! Ik ben aan het kijken om bij skvr een cursus keramiek/pottenbakken te gaan doen na de zomer. Maar vroeg me inderdaad af of dat niet vooral wat oudere mensen zijn, zeker omdat ik dat dan op woensdag ochtend of middag zou willen doen en niet op een doordeweekse avond. Alhoewel, avond kan ook wel eigenlijk. En dan denk ik ook wel een andere doelgroep?

-weg-

1 like

Werk jij bij de organisatie die ik net noemde? Ik ga inderdaad maar even goed nadenken over dag/avond dan!

-weg-

1 like

FF koooortiiiinggg

1 like

Vanaf 2 uur, ik kan me alleen niet herinneren welke locatie we gekozen hebben. :see_no_evil: Weet jij het nog @En_17_Anderen?

Zelfde doen?