Rotterdammerts unite

https://www.ad.nl/rotterdam/geen-gehoor-aan-massale-plunderoproep-in-het-centrum-van-rotterdam-blijft-het-rustig~aeaf7773/

Stond op mijn nieuwsoverzicht van de AD

Edit haha tegelijk :joy:. Ik kon ook geen duidelijke reden vindenā€¦ Kan me niet voorstellen dat dit voor komt uit de demontraties die geweest zijnā€¦

1 like

Mja, vreemd! De heli hangt trouwens meer boven Noord en daar zijn voor zover ik weet niet echt bekende winkels toch?

Edit: ik denk boven CS?

Jeetje wat een trieste bedoeling. Super droog dat ik ben Koen though :joy:

@Twijfelaar ik zit vlakbij centraal en hoor hem vrij dichtbij, maar ik denk wel meer richting centrum

1 like

Nee volgens mij niet echt. Als ze nou een duidelijke cirkel maakte, konden we nog denken dat ze verdacht uitziende groepen proberen te onderscheiden. Dus misschien heeft t wel grotendeels met die overval te maken?

Ben ook wel blij dat er niet naar die oproep geluisterd is! Het is toch ronduit belachelijkā€¦

1 like

Vorig jaar waren er ook plunderingen aangekondigd en die lui (of een deel ervan) zijn toen aangehouden. Dat ging om JD Sports volgens mij. :persevere:

Edit: De heli lijkt weg te zijn!

1 like

De helikopter was hiervoor ingeschakeld: https://www.rijnmond.nl/nieuws/196343/Woningoverval-in-Rotterdam-daders-op-de-vlucht

Maar was ook nog even bij deze melding betrokken haha: https://www.rijnmond.nl/nieuws/196344/Loos-alarm-in-Rotterdam-Centrum-vuurwapen-blijkt-stofzuigerslang

Toen ik in Amsterdam woonde had ik onwijs veel aan die Facebookgroep ā€˜amsterdam durft te vragenā€™. Als er iets was dan was er ook altijd iemand die zich hetzelfde afvroeg en er was ook altijd wel weer iemand met een antwoord. Iets soortgelijks is er niet echt hier geloof ik?

2 likes

Jammer dat de daders van de overval voortvluchtig zijn. Heel sneu, bij een oudere man nota bene, en als buit een mobiel. Pffff.

Ja zoā€™n heftige gebeurtenis voor alleen een mobieltjeā€¦ echt niet te geloven.

Oh ik zag dit ook, ik dacht al he wat raar voor een verbouwing. Maar wat heftig zeg dat winkeliers dit moeten doen. Kan me hier echt zooo boos over maken.

1 like

Sta je bij goed weer open voor een meeting in de open lucht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja, welke zondag heeft je voorkeur?

• Zondag 28 juni
  • Zondag 5 juli
  • Zondag 12 juli

0 stemmers

Welke plek heeft je voorkeur?

• Vroesenpark
  • 't Park bij de Euromast
  • Kralingse Plas
  • Anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Er is best veel animo zo te zien, super leuk!

Eerstvolgende algemene meet: zondag 12 juli vanaf 14:00 in 't Park bij de Euromast :blossom:

@Kittiesboobs @Marijn @En_17_anderen @Regular
Willen jullie zondag al meeten of wachten jullie de algemene meet af?

Ik heb wel interesse zondag, want ik kan de 12e niet!

1 like

Ik wacht even op de algemene, dit weekend paste het precies maar zou niet helemaal ideaal zijn.

1 like

Super leuk, een meeting maar wel spannend. Ben nog nooit naar een forummeeting geweest. 12 juli ben ik er sowieso bij. Aanstaande zondag lijkt me ook leuk als er nog meer komen.

1 like

Ik zeg ook elke keer dat het me leuk lijkt maar ik durf steeds niet. Terwijl ik ā€œvroegerā€ (tot 3 jaar geleden ofzo??) naar zat meetings ben geweest maar vind het nu doodeng
Dus ja, twijfel. Ik kan wel elke zondag uit dat lijstje

1 like

Ja, kom! Ik zou het echt leuk vinden jou weer een keer te zien.

1 like

Aanstaande zondag dan voor jou hĆØ? Is misschien wel een goeie om over mā€™n ā€œangstā€ heen te komen, tenminste 1 bekend gezicht :blush:

1 like

Weten jullie misschien of het Park bij de Euromast gesloten is na 18:00? Bij het Vroesenpark is dat wel zo.

1 like

Vroesenpark is na 21 uur en dat is nav overlast, er staat wel corona maar is icm overlast dus dat geldt niet voor alle parken. Het Park gaat niet (eerder) dicht

1 like

Dat is goed nieuws! Thanks :slight_smile: