Rotterdammerts unite

Baek?

1 like

Kaapse Maria!

1 like

Ja ik lees er goede dingen over! Vind het niet erg om minder keuze te hebben, heb liever een echt goede nasi goreng.

Ja is een aanrader!

1 like

Alfredos taqeria, en dan in de tuin?

1 like

Ja!!! Ik ook! Had daar laatst besteld en waren zooo lekker en in verhouding ook helemaal niet duur?? Kwam er daarna achter dat ze dus vlakbij waar ik woon zitten dus ga er hopelijk binnenkort een keertje eten :slight_smile: hadden een pizza met zalm en mascarpone en eentje met aubergine en parmezaan, echt nog nooit zoā€™n lekkere pizza gegeten.

Nachoā€™s vind ik het lekkerst bij supermercado, maar weet eigenlijk niet echt of ik weleens ergens anders nachos heb gegeten in Rotterdam haha.

3 likes

Compleet mee eens!

1 like

Heeft iemand nog een grote favoriet in de buurt van de Zaagmolenstraat voor lunch? Ik ga sowieso wat dingen afhalen bij Lof der Zoetheid, maar zoek ook iets om wat langer te zitten.

Mangiare? Volgens mij hebben ze daar hele lekkere broodjes en het is een unieke locatie

1 like

Er hangt een politieheli boven Rotterdam en ik vind dat echt spannend (hehe), ik ben me helemaal aan het inleven

Volgens p2000 is er zojuist melding gedaan van een overval in de Oostervantstraat dus grote kans dat het daarmee te maken heeft

2 likes

Haha het viel mij ook al op, maar is best vaak toch? Toen met BLM was er ook veel helicopter acitiviteit.

Arzu of de brunch club!

Hier op zuid echt wel wekelijks een politie heli die hier rond cirkelt. Was in het begin vet nieuwsgierig en dacht dan ohhh sensatiiiiie, maar uiteindelijk dus gewoon niks boeiend dan haha. Echt heel teleurstellend. Snap je nieuwsgierigheid helemaal

1 like

Oh alleen de traumaheliā€™s zie ik weleens maar deze niet zo vaak. Ik kan me de politieheliā€™s met de demonstratie vaag wel herinneren inderdaad. De horrordrone achtervolgt me nog steeds en overstemt de herinnering. :sweat_smile:

Vooral dat sarcastische ā€œfijne dagā€ staat me bij van de drone. Ik ga er altijd vanuit dat er een boef in gestreept tenue op de vlucht is als ik de helikopters hoor.

3 likes

Volgens mij was er opgeroepen om te gaan plunderen! Dus had de politie extra mensen ingeschakeld en denk ook dit misschien?

3 likes

Die boef, dat dus! Echt van die Amerikaanse taferelen zie ik dan waarbij boeven over schuttingen klimmen, verstoppen, toch weer doorrennenā€¦ Of meer GTA! Dat ze ondertussen nog even een auto carjacken, of een moeder van haar fiets beroven met het kind nog achterop. :sweat_smile:

1 like

Sorry, wat? Plunderen? Waarom? Er is wel echt een melding binnen gekomen van een overval dus het zou zuur zijn als dat om plunderen draait. Waar heb je dat voorbij zien komen?

Ja en dan vanuit de helikopter met infraroodbeelden op zoek terwijl ze met walkie talkies serieuze taal praten zoals : verdachte beweegt noordwaarts en we hebben de verdachte gemobiliseerd

1 like

Jeetje, ik fietste er vanochtend langs en vond het al vreemd dat die winkels dichtgetimmerd warenā€¦ Plunderingen, my god. Ik kan nergens de reden vinden? Gewoon omdat het kan?