Rotterdammerts unite

Ohhhh shit morgenavond heb ik net wat anders gepland :confused: sorryyy kan evt wel smiddags maar anders gaan jullie zonder mij en ga ik de volgende keer mee. (Cc @anon91490777)

Een tafel is wel handiger. En als het waait zal het buiten niet echt te doen zijn. Misschien nog even over nadenken en uit eindelijk kijken wat het weer gaat doen.

Had me heel leuk geleken, maar ik heb dit weekend dagdienst dus komt helaas niet goed uit.

Ik zag dat jij een heleboel leuke plekken postte laatst, misschien een van die doen?

Jaaa leuk!

Oh tof daar was ik vorig jaar met wat ellegirls. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Ik moet dit weekend studeren voor mijn tentamen, maar misschien wil ik morgenavond ook wel komen. Is een goede stok achter de deur :redface:

1 like

Jaaaaa doe doe doe!!!

1 like

Ik kan vanavond! En vind Ayla een goed plan :blush:

Noo zo dichtbij en ik kan niet haha. Heb helaas bezoek, maar veel plezier vanavond!

Ik wil eigk ook wel aansluiten :)! Moet wel met de trein naar huis maar heb wel eens zin weer te meeten.

1 like

Ik woon in Dordrecht!

1 like

Ik woon ook niet helemaal in Rotterdam dus moet met de tram!

1 like

@sax jij woont wel in rdam toch? Kom je ook :D?

Aah lief, ik heb alleen al afgesproken!

Is het handig om nummers uit te wisselen ofzo en een appgroepje te maken voor vanavond? Om even de details te bespreken en te kunnen appen ’joee ben er, heb een beige jas aan, ja ik zit achterin de hoek’ etc haha

1 like

Veel plezier vanavond. Volgende keer wil ik ook mee, maar helaas kan ik vanavond niet.

Hahahaha :joy:

Ja klopt! Ik dacht jij ook maar lees dus van niet haha.

Ik heb helaas dagdienst dit weekend en maandag tentamen, dus als ik straks thuiskom is het studeren, eten en weer slapen :’) Vind het wel jammer want ik had een kleinschalige meet wel heel leuk gevonden! Volgende keer beter.

Ah jammer, succes met leren en werken!

1 like

21.00?