Rotterdammerts unite

Als ik ff niet te lang wil wandelen vind ik het ook altijd wel lekker om langs de singels te lopen. Heemraadsingel, spoorsingel, statensingel, bergsingel etc.
Of anders de polder in bij overschie.

1 like

Langs de Rotte! En de Bergse voorplas en Bergse achterplas. En verder liepen wij vaak een rondje Bruggen. Geen natuur, wel mooi.

@Wonderland @Evenveel @Acculader @En_17_Anderen bedankt voor de suggesties! Volgende week maar eens op ontdekkingstocht :smile2:

1 like

Wie weet een lekkere pizzaria die bezorgd in Blijdorp?

1 like

Speck is wel lekker. Napoli niet.

1 like

Napoli van op de Meent (andere dan die van acculader) bezorgt nu tijdelijk ook ivm corona. Niet heel veel keuze en ook relatief duur maar wel heeel lekker :ok_hand:

3 likes

Thanks @Acculader en @Vidia ga het eens uitproberen

Ah bedankt voor deze post deze gaat voor volgende week op de planning :star_struck:

1 like

Weet iemand toevallig of je ergens bij Blaak koffie to go kunt halen? Ik moet aanstaande drie dagen naar werk en de koffie daar is niet geweldig.

Is Douwe Egberts café niet open?

Op hun FB zie ik dat ze gesloten zijn. Maar zag dat Coffeelicious wel open is.

1 like

Dat is niet echt in de buurt van Blaak toch? Of vind je het juist fijn om wel even een stukje te lopen?

Haha nee ik was in de war met coffee company :smiley: Die ook dicht is btw. Maar zag dat Vlaams Broodhuys wel open is. Morgen even kijken.

1 like

Mocht je ff willen lopen, dan is Bas Bakt sowieso ook open

Dank je, ik ga ff kijken

Is de Kiosk bij station Blaak niet open? Vlaams Broodhuys op Meent zou ook kunnen. Markthal is geopend, volgens mij zit daar een portugees zaakje dat ook koffie heeft.

Dank je wel! Ik ga even kijken vanaf hoe laat ze open zijn.

By Jarmusch heeft dit weekend een drive thru service! Wij gaan morgen lekker pancakes halen :yum:

3 likes

Arzu is vanaf nu op vrijdag en het weekend ook weer open voor afhaal! :heart_eyes:

3 likes

Dank je!