Ik merk echt dat de quarantaine steeds zwaarder wordt voor me mentaal gezien. Al mijn vriendinnen zitten of bij hun ouders of aan de andere kant van het land, dus voel me nu al helemaal opgesloten en eenzaam want er zijn dus 0 bekenden in de stad. Zijn er misschien Rotterdammerts die in het soort van zelfde schuitje zitten en het fijn vinden om een keertje (op afstand natuurlijk) te gaan wandelen ofzo? Misschien dat we elkaar zo een beetje de Corona tijd door kunnen helpen?
Ah, ik moest er gisteren al aan denken of je hier behoefte aan zou hebben, maar ik heb niks gezegd. Dus goed dat je het hier vraagt. Let’s go hoor wat mij betreft!
Ik moest er ook aan denken of de meeting op een andere, verantwoorde manier kan doorgaan, maar daar kon ik weinig op bedenken. Iemand anders toevallig wel?
Jahoor vind ik leuk
Wat zijn jullie favoriete salons in Rdam voor manicure/pedicure?
Ik vind care4yournails op laan op zuid ook fijn
Ik las er vanmorgen over, klinkt inderdaad als een flinke afrekening, 15 schoten?!
Verder weet ik nooit zo goed wat ik hiervan moet denken, ik heb het idee dat er zo veel louche zaken gaande zijn waarvan je dan niks weet. Daar moet ik hierbij nu ook weer aan denken omdat het zo heftig klinkt maar ja nogmaals, ik heb geen idee (wil het ook niet weten hoor)
Ik hoorde het gister inderdaad… ik dacht nog dat het vuurwerk was omdat het echt veel knallen kort na elkaar waren. Gekke is dat ik zeker 5min fietsen er vandaan woon.
Ik zie nu dat het AD (tja…) in hun artikel erover een filmpje heeft toegevoegd waarop hij wordt gereanimeerd ik vind dat echt veel te ver gaan, wat een beelden
Ja bizar, las dat het slachtoffer een 25-jarige man is
De video is volgens mij offline gehaald bij AD.
Heftig wel! Ik hoorde wel veel sirenes, maar ik weet even niet of ik de schoten ook heb gehoord. Ik hoor bijna elke avond wel wat schoten (vuurwerk lijkt me), dus het kan ook een valse herinnering zijn.
Lange tijd heb ik me echt wel veilig gevoeld in Rotterdam. Ik heb op meerdere plekken op Zuid gewoond bij Vuurplaaten ook in Oud-Charlois en ik heb er altijd met plezier gewoond. Sinds twee jaar woon ik in Noord en sindsdien kijk ik er wel anders tegenaan. Zuid, Noord, het maakt echt geen reet uit. Ik woon super mooi aan het water in het Oude Noorden en ook hier stoppen regelmatig fietsers en scooters voor de deur om drugs te halen. Bij mijn bovenburen dus. Ik zou super geshockt maar niet verbaasd zijn als zoiets hier ook een keer gebeurt.
Ik woon in de zelfde straat. Ben echt blij dat ik de hond al had uitgelaten rond die tijd!
Bij mij in de straat was het ook echt chaos. Al die sirenes, werden meteen auto’s staande gehouden enzo. 25 jaar zeg, pff…
Zo inderdaad! 22:00 is ook echt niet een laat tijdstip, is dan echt net donker.
Vind het sowieso minder prettig om nu ‘s avonds laat door de stad te lopen. Ik woon op een plek waar ik me eigenlijk altijd veilig voel, want veel populaire horeca. Nu alles dicht is, vind ik toch dat er een andere sfeer hangt.
Heb een half jaar geleden ook een vervelend incident meegemaakt hier in de buurt. Sindsdien wil ik niet meer alleen lopen met de hond als het donker is. Blegh super stom als je je onveilig voelt in je eigen buurt.
Oh wow wat heftig! Raar om ook de plek te zien waar ik altijd taarten bestel.
Weet iemand een leuk zaakje dat wijn/bier/borrelhapjes bezorgt?
Ik vind de supportyourlocals010 box echt een aanrader. Is een mix van allerlei lokale ondernemers
Jaaa thanks heb de borrelbox besteld!
Mijn huisgenoot verhuist binnenkort dus ik heb een nieuwe nodig, of een ander huis. Heeft iemand tips?
Ik zoek een vegan taart die ik ergens kan afhalen
Ik heb al gekeken bij Spirit (taart voor bijna 50 euro!), Coffeelicious (nog niet van overtuigd), Koekela (niets vegan helaas) en Bijenkorf (had ik vorig jaar al). Iemand anders nog suggesties?
Edit: zoektocht is voorbij