Toevallig net gedeeld op insta, echt kippenvel!
Hahaha eindelijk voor eens en voor altijd het misverstand de wereld uit dat ik geen 10 jarige kapster ben op basis van mijn forumnaam!
Ik kreeg deze van mān zusje doorgestuurd. Ook Rotterdammers, al woon ik al heel lang in Johannesburg. Ik moest gewoon huilen ervan. Voel me ook echt heel ver van mān familie verwijderd nuā¦ Mijn ouders zouden over 2 weken hierheen komen, dat kan natuurlijk niet meer. Zit hier een beetje medelijden met mezelf te hebben
Ah dat is ook gewoon super kut
Ja dat is ook gewoon bijzonder jammer en logisch dat je je zo voelt
@Evenveel Jullie zijn lief!! Ben zo blij met het internet nu! Mijn ouders en rest van familie kunnen iig beetje de kindjes (eentje van 2 en eentje van 6 maanden) via Skype zien groeien.
En zonder t forum was ik echt gillend gek geworden denk ik
Echt chill trouwens dat ik weer een Rotterdampas heb gekocht dit jaar
Hahaha ik zei vandaag precies hetzelfde. Wij kopen ām meestal vrij laat en dit jaar dacht ik: optimaal gebruik van maken!
Ik heb tot nu toe 60 euro betaald om een afzichtelijke tentoonstelling te zien in de Laurenskerk (entree 3 euro).
Ben voor een vriendin op zoek naar een studio/kamer/appartement in Rotterdam. Het budget is 400 tot 500 euro. We zoeken ook op andere plekken maar ik ben benieuwd of jullie nog iets weten!
Een studio of appartement zal helaas niet gaan lukken voor die prijsā¦
Een kamer moet goed te doen zijn voor die prijs. Mijn kamer heb ik via Facebook.
@Vidia zelfs op woonnet Rijnmond bieden ze woningen aan vanaf ā¬450 dus het moet wel te doen zijn.
Thanks
Tenzij het sociale huur is (en dan zit je op Woonnet Rijnmond idd goed) lijkt het me vrij moeilijk om voor 400 tot 500 euro een appartement of studio te vinden in de vrije sector. Anders een kamer (via via of Stadswonen) voor die prijs, moet wel lukken.
@kitsune ik woon zelf in omgeving Rotterdam dus ik weet hoe lastig het is. Daarom wilde ik voor haar ook zoeken in mijn netwerk. Vandaar mijn vraag hier. We zoeken ook al verder op Facebook, via woonnetrijnmond en verschillende sites.
Het gaat inderdaad om sociale huur.
Misschien weet je het al, maar bij Woonnet Rijnmond zetten ze elke (werk)dag om 20.00 uur nieuwe woningen erop. Althans dit was zo een paar jaar terug toen ik nog een huisje zocht. Als je er een gewoonte van maakt om elke dag op die tijd in te loggen en te reageren, dan maak je misschien al meer kans. Naast direct kans hebben ze ook lotingwoningen dus daar maakt het al niet uit hoelang je ingeschreven bentā¦
Ik zoek niet voor mezelf maar voor een vriendin. Zij is ingeschreven bij woonnet Rijnmond en is daar zelf ook al op zoek. Verder zocht ik eigenlijk niet naar tips maar was ik vooral benieuwd of iemand toevallig iets weet hier.
Wel bedankt voor je reactie!
Ik had binnen een jaar een huurwoning via Woonnet dus het is het proberen wel waard. @Dolfijnhond
Ik ken iemand die hier een studio huurt. Het is iets boven budget, maar dan zit ze wel in Hillegersberg
https://www.densvastgoed.nl/object/adriaen-van-der-doeslaan-65-rotterdam-736
En misschien staat hier ook nog wat
Weten jullie fijne, niet al te bekende, plekken om te wandelen in deze tijd? Ik kan zelf alleen de Kralingse Plas of het Park bedenken, maar daar zal het wel erg druk zijn zodra het warmer wordt lijkt meā¦
Rondje Kralingen misschien, en dan de vijverweg meenemen en misschien stukje maasboulevard/oude plantage. Of verder naar de kralingse plaslaan, daar is het wel breed om te lopen in ieder geval.
Lage/hoge bergse bos, Zevenhuizerplas en omgeving, Zuiderpark, Oud Overschie en dan nog stukje langs de Delftse schie lopen, Eiland van Brienenoord. En langs de Rotte/Bergse plas ook een hele goede, is mooi daar.