Rotterdammerts unite

Wat leuk dat er daadwerkelijk meetings hebben plaatsgevonden. Vanaf het najaar woon ik weer in Rotterdam, dus genoeg tijd om wat moed te verzamelen om daadwerkelijk naar een meeting te komen :grin:

Jaaa leuk, ga je verhuizen?

Ik woon voor een paar maanden in Amerika. In het najaar weer terug naar huis (Rotterdam) :smiley:

1 like

Misschien vaker gevraagd hoor… maar ik ga begin april trouwen, gewoon simpel gratis maandagochtend dingetje :rofl: Onze tijd is net voor 12 uur dus daarna willen we met onze 2 getuigen wat gaan lunchen. 1 is vegetarier, andere eet vaak ook vegetarisch en vegan maar heel soms eet hij wel vlees geloof ik, wij zelf eten vlees maar ook vaak vegetarisch. Ik kan niet zo goed tegen zuivel.

Weten jullie een leuk tentje op loopafstand van het stadhuis met veel vega aanbod en wat er leuk gezellig uitziet van binnen en niet belachelijk duur? En misschien iets waar ze ook taartopties hebben?
Ik woon zelf in Rdam maar ga nooit lunchen in de stad. Oh, en ik ben enige vrouw, dus aub niet te truttig waar alleen vrouwen gaan high tea-en ofzo… :upside_down_face:

2 likes

Mocht iemand zin hebben om alle tips te verzamelen, kunnen wij het wel in de openingspost plaatsen. Dan kunnen vragen daarnaar verwezen worden want vaak zijn het dezelfde.

Bertmans!

1 like

Oeh ja dat ziet er indd geweldig uit! Thnx!

Backyard is ook op loopafstand van ‘t Stadhuis

3 likes

@Claro en ik zijn er!

1 like

Zijn jullie er rond 15.30 nog denk je? :slight_smile:

Ik ben onderweg!

Als @Acculader onderweg is dan zijn we er rond die tijd zeker nog!

Ik moest naar de Kunsthal net op het nippertje om Thierry Mugler te zien dus ik kon helaas niet. Was het gezellig?

Sport er iemand bij Fit for free? Het lijkt mij leuk om een sport buddy te hebben dus als je dat ook leuk lijkt, let me know!

1 like

Ja, was gezellig vandaag met @Claro @En_17_anderen en @Acculader :blush:

De volgende is op zondag 12 april.

2 likes

Waarschijnlijk niet nodig, maar mochten er wat Rotterdammerts zijn die wat nodig hebben schroom vooral niet om een berichtje te sturen!

9 likes

:two_hearts: ! Zelfde geldt voor mij!

2 likes

Jij kan vast veeeeel meer, haha

Die kan ik dan wel weer voor jou maken :crazy_face:

Heeft een van jullie ervaring met rentanapartement? Is het betrouwbaar?

Whoaaa

1 like