Rotterdammerts unite

Ik heb het overwogen, maar ik vind het te duur. Het zwembad / de spa is geloof ik wel recentelijk vernieuwd dus dat is een pluspunt.

2 likes

Ik ben net op Blaak overgestapt van metro naar trein zonder Ă©Ă©n keer de verkeerde kant op te lopen en ik ben trotser dan ik eigenlijk toe wil geven (ben geen Rotterdammert, werk hier alleen)

18 likes

Alleen dan met Blaak haha. Deze insta is trouwens echt goud.

18 likes

Ik vind het heel knap haha

Ik ben weleens helemaal naar buiten gegaan en weer naar binnen omdat ik er geen klap meer van begreep.

3 likes

@anon95960165 @Barbie @Evenveel hahaha love jullie support :heart:

Weet iemand nog goede huurhuizen, studios, kamers of appartementen? Of plek waar ik die kan vinden? Ik moet binnenkort m’n huis uit en wil niet terug naar m’n ouders

1 like

Ik heb mijn appartement via Facebook. Als je snel iets zoekt is particulier huren denk ik de beste oplossing. Ik deel een appartment met een huisgenoot en dan is het goed te betalen ondanks dat het geen sociale huur is!

Nog even over zondag: ik wil jullie heel graag meeten, maaar ik zie ook dat dan het feminist festival en de slutwalk plaatsvinden in Rotterdam. Zijn er hier gegadigden die het leuk vinden om mee te gaan?

1 like

Ik heb antikraak gewoond via Villex, misschien is dat iets voor je? Al is het maar omdat je nu zo omhoog zit

1 like

Reminder: deze zondag meeten we weer :cowboy_hat_face:

Kino (Gouvernestraat), 14.00

@Twijfelaar Kino, 14.00 weer?

Ik kom sowieso, maar ben er niet zo vroeg :slight_smile:

1 like

Yes, heb het even toegevoegd!

Is er iemand hier die bij Mylife (aan de Maas) sport en het leuk vindt om af en toe eens samen te gaan? :slight_smile:

Gaan er nog ff’ers naar museumnacht? En zo ja, waar ga je heen?

O ja, dat is binnenkort. Het is al uitverkocht zeker? Waar ga jij heen?

Ja morgen al! Ik had er ook niet echt erg in en ik weet nog niet of ik ga. Het oogziekenhuis lijkt me wel leuk. Verder geen idee. Misschien het wereldmuseum.

1 like

Zijn er geïnteresseerden voor een women’s march en is er een in Rotterdam of alleen Amsterdam?

Ik zie dat @Biscotti het hier ook over heeft een paar posts terug. Of, nou ja, over een slutwalk.

Ohhhh daar heb ik helemaal overheen gelezen. Thanks! @Biscotti Heb je meer info? Slutwalk was gisteravond (ook) al toch?

Dan moet je even kijken op worm.org! van 2 tot 6 is er gratis toegang, daarna is een kaartje 10 euro. Er zijn films, workshops en lezingen.

Edit: slutwalk is morgen om 2 uur vanaf CS.

Oh, waarvoor moet ik kijjen bij Worm?

Ga je naar de slutwalk? Het overlapt met onze meeting, als er andere mensen zijn die de slutwalk (stomme naam vind ik het) willen lopen dan kunnen we eventueel ook op die manier meeten.