Misschien kom ik ook weer even langslopen!
Ik zou ook wel een keer willen komen maar ik ben bang dat ik een beetje aan de oude kant ben. Hoe oud zijn jullie? Ik ben 34. xx een verlegen Schorpioen.
Ik ben 31 dus je mag bij mij in de bejaardenhoek komen zitten.
Wie komt er vanmiddag allemaal naar Kino? (Vanaf 14.00)
- Ja! Ik!!!
- Ik niet.
- Twijfelā¦
0 stemmers
Ik loop nu even de stad in en kom misschien nog we even langs. @Twijfelaar jij bent er sowieso gewoon?
Normaal gesproken wel alleen de poll heeft de pret er een beetje vanaf gehaald nu niemand op āgaanā staat, en dat zal waarschijnlijk niemand aanmoedigen om even langs te komen. Dus ik denk dat ik het vandaag maar even laat zitten? Volgende maand beter.
Snap ik, prima. Misschien tot volgende maand!
Ja, waar in de stad hang je uit? Want ik loop zo wel even langs De Groene Passage!
Als jullie daar ergens in de buurt zijn kom ik mss wel even uit mijn huis waaien
O ja leuk! Ik ben nu onderweg naar Gimsel en we kunnen eventueel bij Spirit een theetje doen. Ik ben niet lang bij Gimsel dus ik zal dit topic nog checken als ik daar klaar ben. Als er geen reactie is dan ga ik door naar een verjaardag.
Oh goed dat ik dit topic nog check, anders was ik voor niets naar Kino gegaan. Dan gooi ik mijn plannen ook maar om!
Ben bij de mediamarkt haha. Maar moet nog redelijk wat halen dus denk dat ik nog wel even bezig ben en voordat ik dan bij Spirit benā¦
Dus laten we volgende keer maar afspreken.
Is goed!
Misschien volgende keer die poll maar achterwege laten want ik dacht nu ook van die uitslag is niet echt uitnodigend.
Zo voelt het voor mij ook al was het ongetwijfeld goed bedoeld. Dus zit er maar niet over in @Musa, volgende keer beter.
Ik wilde gisteren mān huis niet uit vanwege de storm (en okĆ©, een lichte kater), maar vind het een heel leuk idee om een maandelijkse meeting te houden. Ik hoop er bij die in maart bij te kunnen zijn!
Sorry!!! Was echt niet mijn bedoeling om het hiermee op niks uit te laten draaien. Wist zelf dus niet of dat ik ging komen vanwege de harde wind en dacht voordat ik voor nop bij Kino sta wil ik wel ff weten of er Ć¼berhaupt iemand gaat zijnā¦
Ik ben er dus in principe altijd, tenzij ik hier van te voren anders heb aangegeven.
Attentie, attentie
De volgende datum is zondag 8 maart. 14:00, Kino.
Exact.
Dames, sport iemand van jullie bij David Lloyd in het centrum? Wat betalen jullie en hoe vinden jullie het?