Rotterdammerts unite

Ik ben nog geen moeder maar wel zwanger (22wk) en we hebben elkaar al eens ontmoet tijdens een spelletjesmeet. PM me gerust

2 likes

Gaat de meet van volgende week nog door? Ik wil me graag aansluiten dan!

Ik ben er in elk geval bij :slight_smile:

1 like

Yes! Elke tweede zondag van de maand. :relieved:

1 like

Hoe is het bij mooie boules? Is dat een beetje leuk om met zijn tweeën heen te gaan of is het leuker met een groepje.

En ik zoek eigenlijk 2 kaartjes voor de jeugd van tegenwoordig in Annabel 27 maart. Dus mocht iemand hier kaartjes over hebben, wil je dan aan mij denken? :grimacing:

2 likes

Ik vind het daar altijd leuk. Have fun!

Wanneer is die meeting? Volgende week zondag?

2 likes

Si, señorita

Misschien lijkt het me ook wel eens leuk om te komen!

2 likes

Kiek moar eem! Zou leuk zijn als je aanschuift.

2 likes

Oh ik kom misschien ook wel, beetje afhankelijk van hoe brak ik ben. Vind groepmeetings wel eng, en zeker in mijn eigen stad. Zit er dadelijk een bekende bij. En zoveel details hier verteld dat ik het gek vind om dan mensen te ontmoeten die dus al van alles over me weten (eigen schuld :p).

2 likes

Ik kom misschien ook wel als dat mag! Ik weet nog niet helemaal zeker of ik dan kan, maar ik ga m’n best doen (vind het wel eng)

2 likes

Iedereen is welkom :relieved:

1 like

Is er een Rotterdammert die interesse heeft in een bamboe badrekje (die uitschuifbare met boekensteun van de Xenos)? Ik wil er vanaf, je mag hem gratis ophalen. PM maar bij interesse.

Ik kan me hier geen beeld bij vormen, heb je een impressiefoto? :zipper_mouth_face:

Deze is het!

Oke goed dat ik het vraag dus want ik had echt iets heeeeel anders in mijn hoofd

(Ik heb geeneens een bad dus dit belletje had toch eerder kunnen rinkelen)

3 likes

@Twijfelaar
Waar is de meeting en hoe laat?

Twee uur bij Kino in de Gouvernestraat tenzij we een andere locatie kiezen. Maar Kino beviel volgens mij wel.

Oké! Ik moet nog even kijken, ik heb 1 dag weekend dus ik kijk zondag of ik zin heb om erop uit te gaan, of dat ik een bankhang dag wil.

1 like