Rotterdammerts unite

Ik heb het net nagevraagd en ze zijn inderdaad gesloten. Dus het wordt nu Kino aan de Gouvernestraat, dan kan men daarna nog naar de film (haha).

Tot morgen!

Heb je wel bevestigingen van mensen die komen? Lijkt me ook rot als je er zit en er komt niemand opdagen! Excuus als ik er overheen lees :blush: veel plezier in ieder geval!

Ik kan wel! Moet alleen om 15.00 weer weg

1 like

Ben geen Rotterdammert maar ik ontdekte als ā€˜small town girlā€™ vandaag dat je in Rotterdam roltrappen hebt die beide kanten opgaan. Echt fantastisch. En op het station kocht ik voor ā‚¬8,50 een box met 22 stuks waaronder 5x sashimi en 6x nigiri en het smaakte echt dik prima. Heb ook een bubble tea gekocht omdat ze dat niet hebben waar ik woon. Was echt een leuk dagje.

Ik woon echt niet in een gat oid en ben wel vaker kort in Rotterdam geweest maar daar zit steeds onwijs veel tijd tussen. Steeds als ik er ben denk ik weer: o ja, wat een toffe stad, moet hier vaker komen :joy:

9 likes

Lijstje van aanmeldingen heb ik niet zo concreet. Ik ga af op de animo. Ik zie vanzelf wel mensen verschijnen, want ik ga er toch eerst werken. In het ergste geval kan ik ongestoord doorwerken. :wink:

Uit ervaring gaat er een soort bal van afzeggingen rollen op het moment dat de eerste afzegt, dus je hoeft het echt (liever) niet te laten weten als je niet kan. In dat geval volgende keer beter (de 9e)! :blush:

See you @Acculader!

3 likes

Ik kom zo ook even!

1 like

Zitten jullie al? Ben onderweg!

1 like

Ja, wij zitten! Op de bank tegen de muur aan. Tot zo!

1 like

Ahhh, ik vond het heel fijn! De volgende keer is op 9 februari. Ik zet het alvast in mijn agenda. Zelfde tijd, zelfde plek denk ik. :blush:

6 likes

Welke cocktailbar raden jullie aan? Wil sowieso een keer naar Dr., maar wat is verder leuk?

Ik vind LaBru heel leuk! Gezellige huiskamersfeer, niet zo chique maar wel echt goeie cocktails!

Ik ben pas moeder geworden en heb eigenlijk geen vriendinnen die ook moeder zijn. Zitten hier moeders die ook zouden willen meeten?

2 likes

Ah mis je iemand om mee te praten over babyzaken? :blush:

1 like

Lekker last-minute, maar iemand die het leuk vindt om mee te gaan naar https://iffr.com/nl/2020/films/boyz-in-the-wood? Ik heb een kaartje over :blush:

Begint om 22.15 in PathƩ.

1 like

Haha ja! Ik lees wel het zwanger en kinderen topic, maar het lijkt me ook wel leuk om in real life dingen te doen of te kletsen.

@supermercado Ja snap ik! Meeten is ook wel spannend altijd. Mocht je het toch leuk vinden, dan mag je mij altijd een pb sturen!

Ik heb vanavond een date en ik kijk er zo naar uit, ik wil echt even een goede locatie voor een drankje
Wat zouden jullie doen??

Kaapse Maria vind ik altijd wel een fijne sfeer voor een date! Niet heel special though als je dat zoekt

Ik denk dat ik dan voor Mooie Boules ga want die plek is wel sfeervol en gezellig, toch?

Daar ben ik nog steeds nog nooit geweest maar schijnt idd heel leuk te zijn! Het eten alleen wat minder heb ik gehoord maar dat wilde je toch niet doen volgens mij

Ik wellicht! Ik ben bijna moeder, nu 39 weken, en woon vlak naast Rotterdam. Pbā€™en kan absoluut, leuk!

2 likes