Rotterdammerts unite

Ja ik heb ook gestemd maar weet niet of ik wel durf te komen dus misschien moet ik m’n stem weghalen

Je bent meer dan welkom en ik zou het ook leuk vinden als jij en @Barbie allebei komen. :blush:

1 like

Haha aah ja dat weet ik en ik wou er ook geen reacties mee uit lokken (ik hoop niet dat het zo overkomt) maar ik vind het vaak zooo spannend dat ik heel lang neig naar niet gaan en ook vaak naar afzeggen
Terwijl ik al heel wat meetings heb gedaan dus het is niet echt ergens op gebaseerd.

2 likes

Ah nee, zou het zo leuk vinden jou weer eens te zien!

1 like

Ik ben bij floating hair geweest, voor alleen knippen was dat. Maar vind haar echt heeeel goed knippen! Ze is ook heel lief en leuk en ze gaat heel zachtjes met je haar om, als zij je knipt is het net alsof iemand heel zachtjes je haar aan het vlechten is ofzo. Kan haar echt alleen maar aanraden! Ze heeft ook verschillende prijzen gewonnen voor kleuren en is top rated op treatwell.

1 like

Ik kan in principe zondag, maar hangt er vanaf hoe laat. Kan natuurlijk altijd later aansluiten!

1 like

Oké, de eerstvolgende meeting is op zondag 19 januari. De meeting erop is op zondag 9 februari.

Ik ben vanaf 14:00 op een locatie. Ik heb Green Delight in gedachte omdat ik dat een fijne huiselijke en rustige plek vind, maar suggesties zijn zeker welkom.

1 like

Haha zo klinkt het net alsof we aan WIDM meedoen. Maar leuk en fijn dat je het voortouw neemt!

2 likes

Haha ja, wacht maar tot jullie de eerste opdracht krijgen.

2 likes

Als jij komt, haakt de rest niet meer af!

1 like

4 likes

Ik kom ook denk ik. Vind het heel spannend, laatste meet had ik 10 jaar geleden ofzo. Maar het lijkt me heel leuk om wat mede Rotterdammerts te ontmoeten😊

En Green Delight vind ik ook een goede keus hoor!

1 like

Sorry ik kom niet meeten maar volgens mij is Green Delight tegenwoordig gesloten op zondag? Loop er vaak langs en dacht dit me te herinneren.

Zou heel goed kunnen, ik zal het eens checken.

Ik vind publiek wel jonger bij annabel dan bij bird @ellegirltalk

1 like

Aanstaande zondag… :confetti_ball:

1 like

Jaaa is er nog animo? En dan bij green delight of toch ergens anders? Omdat er twijfels waren over de openingstijden ofzo toch?

Volgens de website is Green Delight open. Dus vooralsnog ga ik daar zitten maar als ik me bedenk dan horen jullie dat hier.

De fb pagina zegt wel gesloten op zondag!
Ik ben er niet bij maar ik vind het heel leuk dat je het initiatief neemt en ik denk dat ik 9 februari er wel bij ben!

Oh dan ga ik maar alvast nadenken over een andere plek, als iemand iets weet laat het maar horen!

1 like