Rotterdammerts unite

Bertmans, Sue

1 like

Hmm ok, vervelend zeg! En dat rond Kerst…
(Volgens mij zit ik daar ongeveer volgende week op, dus dan lees ik het alsnog ff in dat topic ;-))

Mr. Nonno op het Middellandseplein! Net iets buiten het centrum maar echt heerlijk ontbijten!

1 like

Nee. Ik ben er jaren geleden eens in de buurt geweest, maar vond het niet zo boeiend en best kort. Daarnaast is de kans op mist erg groot volgens mij, dus dan sta je daar al helemaal voor jan lul. Ik zou lekker wat anders gaan doen, haha.


Een meeting lijkt me trouwens ook wel leuk, maar hoeft voor mij niet met een hele grote groep. Misschien dat ik ook een keertje aanhaak!

3 likes

Bij een maandelijks terugkerende meeting is een vast moment wel zo handig. Wat heeft de voorkeur?

  • In het eerste weekend van de maand
  • In het tweede weekend van de maand
  • In het derde weekend van de maand
  • In het vierde weekend van de maand

0 stemmers

  • Zaterdagmiddag
  • Zondagmiddag

0 stemmers

Ik nog niet maar wil daar wel graag eens heen! Alleen vind het irri om dan binnen een maand een boek uit te moeten lezen, ik heb soms wat drukke weken en dan gaat het al niet meer.

Vandaag gehoord dat ons bod op een appartement in Blijdorp is geaccepteerd! Dus binnenkort word ik een rotterdammert. Ik kom meteen met een vraag in huis vallen! :sweat_smile: Heeft iemand tips voor een badkamerboer?

16 likes

Jaaaaa gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd! Ga je al snel verhuizen?

(Geen tips trouwens, ben zo’n type dat de komende decennia nog geen eigen huis kan kopen :ok_hand:t3:)

1 like

Dank je! Begin maart al dus best snel!

1 like

@Twijfelaar zijn er al updates voor een meeting?

Zo te zien overduidelijk elke tweede zondag van de maand. Alleen dat is in dat geval wat kortdag?

Wie kan er zondag 19 januari?

  • Ja, ik kan
  • Nee, ik kan niet

0 stemmers

En dan voor februari echt de tweede zondag, dus 9 februari:

  • Ja, ik kan
  • Nee, ik kan niet

0 stemmers

Ik wil mijn haar laten knippen en ook gelijk rood laten verven (een beetje bruin/rood, niet dat fel rode ofzo) Weet iemand een goede kapper om dat bij te laten doen misschien? Iedere keer als ik het zelf rood verf duurt het letterlijk een maand voordat ik het eruit was, dus zou het graag een keertje permanent laten doen, maar ik ben wel zenuwachtig erover dus zou dan graag naar een goede kapper gaan haha, maar ik heb er 0 verstand van.

Oeps @Twijfelaar ik heb op deze polls gestemd maar dacht dat ik in een ander topic zat. Negeer mij haha doei sorry

1 like

Dit is niet het kinktopic :smirk:

1 like

Floating hair misschien? Ik ben er zelf nooit geweest maar kijk wel eens op haar instagram en ik vind dat zij wel mooi kleurt. Ook best wel aparte kleuren dus ik denk wel dat je met je vraag bij haar terecht kan.

1 like

Dank je wel! Ik zal ze even researchen haha

Ik ben heel tevreden over hairish op de Meent!

2 likes

Ik wil ook wel komen. Doodeng maar ik ga het toch doen :grimacing:

4 likes

Ja leuk!