Rotterdammerts unite

Is van jullie wel eens iemand naar de Bored to Death book club geweest en zo ja, hoe was het?

Ik nog niet, maar lijkt me misschien wel leuk?

Je hebt een pb! :grin:

Waar kan je in Rotterdam lekker lunchen? Ik eet vegetarisch dus ik zou het fijn vinden als er ook vegetarische/veganistische keuze op de kaart staat :grin:

Je kunt ook Indiaas proberen. Zij hebben vaak ook wat lekkere vegetarische happen en hoofdmaaltijden. Bijv Zainab Roshni Mahal, 91 spices of The Pepper trail.

1 like

Backyard! Is alles vegan en heel lekker :slight_smile:

1 like

M’n man komt aanzetten met burgertrut. Daar hebben ze ook vega. Is die aan te raden? (Hij eet wel vlees en vind alle full vegan restaurants sowieso niks :unamused:)

Ik vind burgertrut echt niet lekker, heb er nog nachtmerries van haha.

1 like

Klinkt niet best hahaha :sweat_smile: dan gaan we voor Jarmusch @Wonderland

Bedankt voor alle tips! :grin:

Ik vind burgertrut erg lekker juist!

2 likes

Heeft iemand behoefte aan een nieuwjaarsmeeting? Ik mis eigenlijk (soms) wel mensen om me heen in Rotterdam en wil daar graag verandering in brengen.

  • Ja, in januari
  • Ja, in februari
  • Nee

0 stemmers

1 like

Of een maandelijks terugkerende meeting? Als je dan de ene maand niet kan, kan je de volgende keer weer aansluiten, enz.

  • Ja, dit idee spreekt mij aan
  • Nee, dit is sowieso niks voor mij

0 stemmers

1 like

Lijkt mij heel erg leuk!

1 like

Is het leuk om oudjaarsavond @ Rotterdam te vieren bij de Erasmusbrug? Als je er niet vandaan komt… of is het wachten op vuurwerk op de kade in de kou, een kwartiertje kijken, en dan klaar?

Ik houd niet van in de kou staan, en ik vind vuurwerk niet zo boeiend. Dus ik zou het niet doen. Ben ooit wel eens geweest, maar dan ging ik daarna nog naar een feestje in de stad, dan vond ik het de moeite op zich wel waard. (Toen waren er wel dranktentjes, volgens mij is dat nu anders).

Hmm ja ik houd ook totaal niet van vuurwerk maar ik zoek een leuke wat grotere stad om heen te gaan met oud en nieuw… met mijn vriend.

Beetje last minute, maar Rotterdam is dus niet veel soeps als ik het zo hoor. :see_no_evil:

P.s. Hoe was t afgelopen met je broer en zijn belletje?

Nouja het is niet stom ofzo, love m’n stad en denk dat het in een andere stad niet per se leuker is. Maar ik zit liever lekker binnen met de kou :’)
(Staat in het leed dat schoonfamilie topic nog posts over!)

1 like

Kan t zijn dat dat topic voor mij niet zichtbaar is? Vanwege weinig posts/nieuw…

1 like

Ah wist niet dat je nieuw was! Er is inderdaad een members only gedeelte. Volgens mij kun je daar aanvraag voor doen bij een moderator als je langer dan een maand lid bent en meer dan 50 posts hebt, maar ik ben niet zeker. Beetje lang verhaal maar het was geen gezellig belletje. Het is niet uitgepraat veder want we gingen beiden emotioneel op, maar we doen wel normaal tegen elkaar op de app.

Heeft er iemand de gouden tip voor laat ontbijt / lunch op zondag? Het liefst met vegan opties en bij het centrum.