Rotterdammerts unite

Omdat je ook bier moet drinken.

2 likes

Voor een cocktail is Amehoela en Tikiā€™s leuk!

1 like

Zijn er meiden die ook van spelletjes houden en in zijn voor een Spelletjesmeet? Ik heb zelf exploding en imploding kittens, ticket to ride en 30 seconds. Ik kan eventueel ook nog spelletjes van mā€™n werk lenen

4 likes

Tuurlijk, maar altijd als ik een biertje heb gedronken heb ik daarna zin in een cocktail en andersom. Net als chips na chocolade en weer door šŸ¤·

1 like

Ik vind Noah voor cocktails lekker, plus chille muziek.

2 likes

Ayla heeft ook lekkere cocktails! En de inrichting daar is echt liefde.

2 likes

Lijkt mij heel leuk! Ik hou ook enorm van spelletjes en kan dan ook nog wel wat meenemen.

2 likes

Ja vind ik ook leuk!! @Patagonia

2 likes

yes leuk! @Dancingqueen en @En_17_Anderen Ik kan voornamelijk in het weekend. Ik weet trouwens niet waar we het kunnen doen, maar misschien in een cafƩ?

2 likes

@Patagonia ik woon helaas niet meer in Roffa, maar join graag voor een spelletjesmeeting!!

3 likes

@Patagonia mij lijkt het ook leuk om te joinen :)!

3 likes

Ooh leuk! Ik wil ook wel meedoen. :slight_smile: Ik heb trouwens ook Ticket to Ride.

3 likes

Spelletjes meet lijkt mij ook heel leuk!!

Is er misschien iemand die zin heeft om dit weekend koffie te drinken ofzo? (Of wijn :smile: )

3 likes

Ik ben wel in voor koffie of wijn! Vanavond of morgenavond bijv?

1 like

Leuk! En @Kamerbreed chill dat het bij jou thuis kan. Misschien als het mooi weer is, kan het ook in een park? Ik gooi wel wat data op en dan kijken we welke datum het beste uitkomt?

  • 30 juni
  • 13 juli
  • 14 juli
  • 20 juli
  • 21 juli

Bij mij komt 13 of 20 juli uit! Tenzij het overdag is haha want dan moet ik werken.

@Kapsalon10 @anon91490777 morgen avond iets afspreken?

Ik wil ook mee op de spelletjes meet! Ben wel benieuwd of een bordspel op een picknickkleed praktisch is. In het Kralingse bos heb je ook wel een tafel trouwensā€¦

Haha ja goeie vraag! Iemand hier misschien ideeƫn? Nog andere ffgirls die willen aansluiten? Drankje in de stad ofzo?

1 like

Ik ben in voor zowel een spelletjesmeet als morgen een drankje