Rotterdammerts unite

Kaapse Maria! Zelfgemaakte limonades.

1 like

Iemand nog tips voor goede lunchrooms (zoals bijv Lilith en Picknick)?

Ik ga nieuwjaar vieren in Roffa!! Heeft iemand tips voor leuke feestjes? Liefst iets van soul/hiphop/disco/techno/dub/reggae/ska/jazz!

1 like

Haha true. Twijfelen nu tussen RTM, Mono en Superdisco. Ben jij wel eens bij Mono geweest?

Mono is wel leuk, maar wel HEEL warm. En weinig toiletten.

1 like

Ja ik vind mono normaal al heel warm, laat staan met de drukte van oudjaar. Mono is mij over algemeen te disco achtig, beetje aparte invloeden af en toe, soort wereldmuziek?? Geen idee wat dat is eigenlijk, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven
Maar goed ik ben vooral van de techno en house dus is ook wel anders. Ik ga naar perron denk ik met oudjaar!

Superdisco is echt een vies zweethok. Zweetkelder. Ik vond dat echt niet te doen. Maar ik heb het dan ook wel snel warm met uitgaan.

Niet nieuw, maar vind Noo.me altijd snel en lekker.

Een ligconcert klinkt trouwens echt fantastisch.

2 likes

Twijfelde nog of het hier moest of in het nieuws topic.

1 like

Wow, dit verrast me! Verdrietig

1 like

Ah nee wat verdrietig! Echt een Rotterdams icoon inderdaad.

1 like

Wat ontzettend verdrietig. Ik ga morgenavond maar een biertje doen in cafe Ari ter ere van Jules

5 likes

Ah neee, groot gemis :frowning:

Zo verdrietig

Omg ik zat 2 weken geleden nog naast m bij Deli bird

Onze nachtburgemeester… Ik ben er een beetje stil van

Wat gaan jullie doen met oudjaar?
Ik heb kaartjes voor perron en dat lijkt me wel leuk maar dat begint pas om 00.30. M’n vrienden gaan daar sowieso niet heen dus ik twijfel alleen te gaan, wat ik wel vaker doe. Daar heb ik dus wel zin in maar ik heb volgens mij ook voor 12 uur geen buddys en dat vind ik best wel jammer☹️ ik weet nog niet zo goed wat ik hiermee moet.
Iemand een tip, een idee, wat zouden jullie doen hiermee?

Zo blij als een kind net: bieb dicht maar door de Starbucks kon ik toch mijn reserveringen afhalen bij de Bieb to go. Ik vond de bieb al leuk maar sinds de verbouwing nog meer. Goede sfeer!

1 like

Ik heb sowieso al niet zo veel vrienden en de 2 die ook hier wonen gaan volgens mij niets doen. van die ene weet ik het vrij zeker, haar sprak ik afgelopen weekend nog, en die ander gaat vaak juist de stad uit, houdt er niet van. Ik heb dat nog niet gevraagd maar vind dat ook moeilijk, bang dat het toch iets is waarbij ik niet kan aansluiten.

1 like

Ik deel je gevoel maar het is ook iets wat je kunt oefenen dus why not? :blush: Je hebt toch iets achter de hand mochten de plannen niet te verenigen zijn.