Rotterdammerts unite

Elevator sports?

Wat een fucking tof idee!

Dat klinkt echt heel tof!

1 like

Klinkt nice! Bedankt voor het delen.

1 like

Wow er deden 138 teams mee!!! :grin:

Ik ga vanmiddag denk ik naar Oase (achter Hudson’s) voor de gratis lezing van Henk Tetteroo. Anyone else?

Kort filmpje:

Dit klinkt vet leuk! Ik ga misschien wel :slight_smile: Ken jij de spreker?

Ik herken zijn naam wel, ik denk vanuit zijn vorige professie als docent
 Maar zeker niet persoonlijk dus!

Ik vind het idee wel heel vet dat je hier zo goed op let en zelfs een boekje van maakt. Ik zie bullet journal mogelijkheden haha

1 like

Dat ziet er superinteressant uit!

1 like

Leuk, ik check vanmiddag wel in dit topic wie er daadwerkelijk aanwezig is. :relieved:

Ik ben wat langer bij mijn moeder blijven hangen, volgende keer wellicht!

1 like

Ik ben het helemaal vergeten :exploding_head::flushed:

Ik ben geweest en het was leuk maar duurde zoooo lang. Ik dacht een half uurtje ofzo, toen zei die man het gaat 5 kwartier duren toen dacht ik al tering. Uiteindelijk stond ik 2 uur later pas buiten :sweat_smile: Ik vind Oase wel echt cute!


Zaterdagmiddag komen vrienden van buiten Rotterdam op bezoek. Ik weet ff niet wat ik met ze moet doen en op de uitagenda staat ook niks bijzonders. Iemand een idee? En ook voor een restaurant? Laatst mevrouw Meijer uit dit topic geprobeerd en dat was heerlijk! Maar iets te chiq voor dit gezelschap denk ik.

2 likes

Kunsthal? De schaatsbaan gaat ook open. Misschien kan je naar de foodhallen?

Ja museum zat ik ook al aan te denken idd! Maar dat is wel redelijk standaard. Ben eigenlijk op zoek naar iets bijzonders :sweat_smile: Zijn de foodhallen leuk ja?

Is iemand al eens bij POING! geweest? Is dat leuk?
En weet iemand een leuke plek/café waar je bordspellen kunt spelen?

https://poing-arcade.nl
Zit waar BAR eerst zat

3 likes

Leuke ideeën! Kan ik verder mee :slight_smile:

Ik heb morgenavond een date en ik wil mezelf niet bezatten maar heb ook geen zin om de hele avond cola of ice tea te drinken. Weet iemand een plek waar ze ook leuke non-alcoholische dranken schenken? Liefst in de buurt van Blaak/Kralingen.