Rotterdammerts unite

Iemand een tip om ergens romantisch te eten? Ik kom uit bij mijn eigen usual suspects dus ben wel benieuwd naar andere restaurantjes.

Is er hier iemand die crossfit? Ik zou het graag eens een keer uitproberen, maar ik vind het heel spannend om alleen te gaan.

Ja ik! Had van de week toevallig ook in het crossfit-topic gepost dat je bij mijn box gewoon een gratis proefles kunt meedraaien, omdat er nog een andere Rotterdammer (dacht ik) interesse had in CF. Deze les is dan wel meer gericht op conditie en niet op liften omdat daar veel techniek achter zit, maar dan krijg je de sfeer in ieder geval goed mee omdat je gewoon met de reguliere les meedraait.

Als je meer wilt weten dan kun je me een pm sturen.

FF crossfit meeting

Wat is crossfit nou precies?

1 like

Kaapse Maria vind ik een beetje romantisch. Maar meer romantisch kroegje met goed eten, dan cliché romantisch.

1 like

Oja, ik zie de berichtjes nu. Ik stuur je een PM!

Doen jullie vrijwilligerswerk? Ik ben nu vrijwilliger in het ziekenhuis, maar mijn medevrijwilligers zijn voornamelijk gepensioneerden. Misschien flauw, maar ik vind het toch leuker om samen te werken met leeftijdgenoten. Heeft iemand tips? Ik sta in principe open voor verschillende doelen.

1 like

Leuke tip: http://gelukswandelingen.nl/gwr

Wel met ouderen maar de vrijwilligers zijn vaak jonger. Mocht iemand het leuk vinden, last het weten. Dan kun je via mail de maandelijkse agenda ontvangen met wandelingen om je op te geven.

2 likes

Is de topshop er nog wel? Nu hudson bay weg is

Holland2stay? Weet niet wat de minimale huurperiode is maar wellicht is het iets

Ja, nu nog wel. Hudson Bay is ook nog open. Geen idee hoe ze dat gaan doen in december.

1 like

Ik had trouwens helemaal gemist dat River Island ook alle winkels in Nederland heeft gesloten. Liep laatst langs de plek waar de winkel in Rotterdam zat en zag dat er nu een andere winkel zit maar nu ik op google ging zoeken naar een eventuele vertrekdatum van Topshop lees ik dat River Island ook uit de Benelux is vertrokken. Overigens niets kunnen vinden over evt. vertrek van Topshop.

StayOkay? Student Hotel? Geen bekenden waar je kan logeren?

Mevrouw Meijer was echt een goede tip, thanks!

2 likes

Waar eet je het beste Vietnamees/Thais/Koreaans in de stad?

Ik was gister bij Little V dat vond ik wel erg lekker :innocent:

1 like

Koreaans bij Allegaartje aan het Zwaanshals of bij Gamasot, Vietnamees bij Deli Tasty aan de meent! Thais denk ik delibird?

2 likes

Vietnamees: Pho, Deli Tasty.
Koreaans: Gamasot, BapBoss.

2 likes

Can confirm. Bapboss is echt awesome, maar ze zitten wel bijna altijd vol. Je moet echt 5 jaar van tevoren reserveren bijna in mijn ervaring haha. Ben daarom ook laatst naar Gangnam geweest! Was all you can eat en ook erg lekker!

4 likes

Weet iemand of je ergens in Rotterdam al soup dumplings kan eten?

1 like