Rotterdammerts unite

Weet iemand van jullie welke AH Mora vegetarisch in het assortiment heeft? Ik heb dat in mijn persoonlijke bonus en wil het supergraag proberen. Maar ‘mijn’ AH’s hebben het niet in het assortiment.

De AH bij de lijnbaan heeft ze geloof ik! Ik heb daar tenminste toen de kroketten en bitterballen gekocht.

Weet iemand een goede, niet al te dure stomerij in het centrum of Kralingen?

Nee, die heeft ze niet (meer) in het assortiment. Sta er nu toevallig :stuck_out_tongue:

Ik ga altijd naar de nieuwe Binnenweg, maar dat is eerder west dan centrum.

Je kunt het assortiment bekijken in de AH app door een product toe te voegen aan je lijstje en dan een looproute te zoeken voor je winkel, als het product er niet is dan geeft de app dat aan

2 likes

Wow, wat chill, thanks!

1 like

Lijnbaan heeft wel die vega sate!

Ah thanks, maar ben vooral op zoek naar de kroketten en bitterballen. Heb nu met de tip van @Twijfelaar de 6 dichtstbijzijnde AH’s geprobeerd, maar ze hebben ze nergens :open_mouth: Geef me dan niet die persoonlijke bonus, eikels.

1 like

Oude dijk! Wel helemaal in kralingen

1 like

Bijna Rotterdammert hier!
Hebben jullie tips voor een goede massagesalon? Vind dat altijd zo lastig uitkiezen. Gaat om een zwangerschapsmassage trouwens.

Nah dat is echt jammer!

QoQo! Heel vriendelijk, niet een soort vage schimmige salon met happy-endings enzo en ik heb tot nog toe altijd kundig personeel ervaren. Heeft meerdere filialen in Rdam

1 like

Bedankt voor de tip! Ik was hen al tegengekomen tijdens mijn google-rondje. Maar ik durfde niet af te gaan op de reviews op hun eigen site…

Oh, zie je verslag graag tegemoet, heb er enkel in de avond gegeten dus ben ook benieuwd hoe de lunch daar is! Eet smakelijk!

1 like

Mijn ervaring met QoQo is ook prima.

Praktijk M is top! (ga zelf altijd bij Marga)

Bedankt @Sax en @dekleinespin, jullie horen het als ik geweest ben!

1 like

Oh ik ben daar twee keer geweest en vond het beide keren eigenlijk niet zo fijn. Maar ik weet niet meer wie ik had. Ben sindsdien in elk geval niet meer geweest, omdat het zo tegenviel.

Oh wat vervelend! Maar dan weet ik zeker dat je Marga niet had, want die heeft veel ervaring en is echt goed (ik ben heel Rotterdam afgegaan, voordat ik bij haar kwam). Er zitten daar ook een aantal tussen die minder ervaring hebben, dus ik kan me voorstellen dat die minder zijn.

Ik heb even gekeken, maar ik had een keer Marloes en de andere kan ik niet vinden.

Misschien dat ik Marga dan nog eens moet uitproberen!

Ah oké. Ja moet je doen en dan zeggen dat je via mij komt!

1 like