Rotterdammerts unite

Voor Vietnamees moet je echt naar Pho op de West-Kruiskade. Absoluut de beste. Little V vind ik een goede runner-up, maar voelt iets massaler. Wel gezellige zaak!

2 likes

Bedoel je zoiets?


Dit kun je bij onder meer Oriental Express en China Town eten.

1 like

Voor Thais, Soi3

1 like

Ik vind de sushi van 1nul8 persoonlijk echt héél lekker, maar is niet een sushi tent! Verder heb je bij Café in de City ook ladies night waarbij je voor de helft van de prijs kunt eten (en heel veel sushi), en Azura vind ik ook mega lekker. Ono schijnt ook goed te zijn!

1 like

Aqua Asia club
Mood
Madame chen

2 likes

Totaal niet in jouw categorie van wens, maar te lekker om niet te delen: Coco op de Hoogstraat.

1 like

Ik ken de restaurants die je noemt niet, maaaar ik ben vorige week bij Rozey geweest en dat vond ik echt een aanrader! Vega en vegan a you can eat én drinken, ook wijn en bier :smirk: en echt heel lekker allemaal en niet zo’n al you can eat sfeer vonden wij.

2 likes

Sushi Company, zo zo lekker! We laten ons altijd verrassen met -jawel- het verrassingsmenu en het is altijd heerlijk en smaakvol. De zaak kan gezelliger maar het eten maakt het meer dan goed. Zit aan de Oude dijk dus vlakbij Sumo Oriental, mocht je daar in de buurt wonen.

1 like

Ik bedoel eigenlijk deze, dus dumplings met soep erin: https://www.youtube.com/watch?v=rY7HawoU-Cw

Bedankt allemaal trouwens voor de Koreaanse restauranttips, ik ga nu op mijn verjaardag bij Bapboss eten.

1 like

Oh die! Daar ben ik ook nog geen goede van tegengekomen in Rotterdam. Of eigenlijk uberhaupt niet.

Heerlijk! Wij hadden de vegan pom, zoete aardappelfrietjes, rijst met bonen. De pindasoep is ook heerlijk.
Het was overigens (vrijdagavond) druk, en je moest echt reserveren want het zal vol.

1 like

Omg omg omg vriend en ik hebben een appartement op de kop van zuid!!! Whaaaaa!! Zagen het zondag op facebook met echt vet veel reacties al, toch maar berichtje gestuurd naar de eigenaar en mochten woensdag gaan kijken. Ze hadden een heel goed gevoel bij ons en als we deze week alle papieren konden regelen dan zouden we het mogen huren. Gister het huurcontract gekregen en dan 1 december de sleutel :grin:. Zoooo blij echt halleluja!! Meer mensen hier die daar wonen toevallig?!

30 likes

Wat gaaf, gefeliciteerd!! In maart krijgen we de sleutel van ons huis op Katendrecht. Bijna buurtjes dus, alleen de hoerenloper over. Vind het echt zo’n toffe buurt!

3 likes

Gefeliciteerd! We wachten vol spanning de uitnodiging af :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ohh ja dat is vlakbij! Tof zeg op Katendrecht.

1 like

Kun je straks eindelijk zeggen dat je echt in Rotterdam woont :stuck_out_tongue:

En ik sluit me aan bij @Twijfelaar

2 likes

Hahaha ja can’t wait!! En ja housewarming komt er sowieso :grin:

1 like

Aaaah zo leuk!!

Ik woon ook op de kop! Zo gezellig, buurtjes!

1 like

Ja ik ben echt zo blij hiermee!

1 like