Rotterdammerts unite

Druk of kun je wel enigszins rustig wandelen?

Weet iemand van jullie een goede fysiotherapeut in Rotterdam?

Op sommige plekken heb je wel ophopingen omdat mensen foto’s gaan maken. En de paden zijn wel smal. Maar het is wel te doen!

1 like

Ik weet er alleen een op Zuid, weet niet of dat praktisch is voor je?

Uitagenda! Ik krijg paar keer per week een email en in het blaadje staan de highlights!
Site vind ik nooit zo overzichtelijk maar mailing en het blaadje dus wel.

1 like

Ik vond de tickets voor Grote Schijn best prijzig, maar wel waard dus?

Ik vond het de prijs wel waard. Maar meer omdat je niet vaak zoiets hebt/kan doen. Het is weer eens want anders dan een museum of een avondje bios.

3 likes

Fysiotherapie Rotterdam Centrum Echt heel vriendelijk en ze denken zo goed met je mee.

1 like

Bummer, gisteren waren er nog veel kaarten voor de Grote Schijn, wil ik net bestellen, vrijwel uitverkocht. Jammer. Zondag om half 10 heeft niet mijn voorkeur :grimacing:

Edit, was er doorheen, wilde betalen en toen:

Ik HAAT Ticketmaster

ze (ticketmaster) zijn wel erg vriendelijk altijd op social media dus wellicht kan je ze via facebook messenger goed bereiken

Het is nu toch uitverkocht. Dus gevalletje jammer maar helaasch.

TicketSwap al gecheckt? Daar heb ik mijn tickets vandaan getoverd.

Ik ga deze week een dagje naar Rotterdam, maar ik weet echt vrijwel niks van deze stad. Aangezien ik maar één dagje ga vind ik het helemaal niet erg om iets te missen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie als aanraders zien om te zien / doen / eten / iets anders. Alle tips (of afraders) worden gewaardeerd

1 like

Rauw douwer

https://www.vonderfysiofit.nl/

Ik vind bazar altijd suuuper lekker om te eten & cheap! Fenix food factory is ook super leuk voor een drankje 's middags en een hapje

1 like

Tip: bij het Maaspodium hebben ze (bijna?) iedere vrijdag Vegan Friday. Voor 5 euro heb je een maaltijd, die altijd goed smaakt (denk aan kokosrijst met bonen en gebakken banaan :heart_eyes: )

3 likes

Dankje! Ik ben echt nog heel open voor alles eigenlijk. Het fotomuseum is niet iets waar ik zelf aan gedacht zou hebben, maar lijkt me heel leuk om heen te gaan

1 like

Hoi mädchen. Weet 1 van jullie toevallig of je in de bibliotheek een computer (gratis) kan gebruiken?

Volgens mij moet je daarvoor lid zijn, maar dat weet ik niet 100% zeker.